کد خبر: ۸۵۸۹۶۰
تاریخ انتشار: ۱۷ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۵:۲۸ 06 June 2020
تابناک/رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان آستارا با اشاره به حضور کارمندان زن بدحجاب در برخی از ادارات این شهرستان گفت: در شأن نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران نیست که زنان شاغل در دستگاه‌های اجرایی به ویژه واحدهای صنفی و مراکز تفریحی حجاب اسلامی را رعایت نکنند.
عفت اسلامی در جامعه کم‌رنگ شده است

به گزارش خبرگزاری فارس از آستارا، حجت‌الاسلام‌والمسلمین کاظم حافظ‌نیا ظهر امروز در جلسه شورای فرهنگ عمومی این شهرستان در محل فرمانداری اظهار کرد: عفت اسلامی در جامعه کم‌رنگ شده و در برخی از تالارهای مجوزدار شاهد بروز حرکات غیرقابل‌قبول از برخی افراد هستیم.

وی به حضور کارمندان زن بدحجاب در برخی از ادارات این شهرستان اشاره کرد و افزود: در شأن نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران نیست که زنان شاغل در دستگاه‌های اجرایی به ویژه واحدهای صنفی و مراکز تفریحی حجاب اسلامی را رعایت نکنند.

رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان آستارا با تأکید بر لزوم داشتن دغدغه فرهنگی توسط مسؤولان دستگاه‌های اجرایی تصریح کرد: عده‌ای از مسؤولان دستگاه‌های اجرایی این شهرستان برای حضور در جلسات مهم شورای فرهنگ عمومی احساس مسؤولیت نمی‌کنند و این نشان می‌دهد چنین مسؤولی فاقد دغدغه انقلابی است. 

فرماندار شهرستان آستارا نیز در جلسه شورای فرهنگ عمومی این شهرستان در محل سالن جلسات فرمانداری امربه‌معروف و نهی‌ازمنکر را بزرگ‌ترین تربیت انسانی دانست و اظهار کرد: عزت و اقتدار کنونی جمهوری اسلامی ایران در گرو عمل به امربه‌معروف و نهی‌ازمنکر تحقق یافته است.

حسن رستم‌زاد با تأکید بر ضرورت انجام مسائل سخت‌افزاری در راستای جلوگیری از وقوع برخی آسیب‌های فرهنگی در واحدهای صنفی خاطرنشان کرد: در صورت نصب دوربین مداربسته واحدهای صنفی مانند قلیان‌سراها می‌توان نظارت‌ها را در این حوزه‌ها به حداکثر رساند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار