مدیرگروه کنترل بیماری‌ها مرکز بهداشت استان کرمانشاه از همه افراد خواست با توجه به قرارگیری استان در وضعیت هشدار، از خروج از منزل بدون ماسک جدا خودداری کنند.
کد خبر: ۸۵۷۵۳۴
تاریخ انتشار: ۱۳ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۲:۳۰ 02 June 2020

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل از ایسنا،دکتر سارا شاه آبادی ، با اشاره به سیر صعودی مبتلایان کرونا در استان، گفت: این شرایط می‌طلبد افراد حساسیت بیشتری نسبت به رعایت پروتکل‌های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی داشته باشند.

شاه آبادی تصریح کرد: در حال حاضر وضعیت استان به دلیل افزایش مبتلایان در حالت "هشدار" قرار دارد و اگر مردم رعایت نکنند، این شرایط می تواند به مراتب بدتر شود.

وی با اشاره به تعطیلات پیش رو گفت: اگر مردم رعایت نکرده و به سفر بروند و همانند روزهای عادی رفتار کنند، قطعا در روزهای آینده وضعیت استان قرمز شده و کنترل بیماری بسیار دشوار خواهد شد.

شاه آبادی از همه مردم خواست با توجه به وضعیت هشدار کرونا، در تعطیلات پیش رو حتما در خانه بمانند و از هرگونه مهمانی رفتن و بیرون رفتن غیرضروری خودداری کنند.

این مسئول خاطرنشان کرد: با توجه به وضعیت فعلی استان در بحث کرونا، توصیه اکید این است افراد بدون ماسک از منزل خارج نشوند و خروج آنها از منزل تنها برای انجام موارد ضروری باشد.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار