کد خبر: ۸۵۶۷۷۱
تاریخ انتشار: ۱۱ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۵:۲۳ 31 May 2020
حجت الاسلام اشجری با بیان اینکه امام خمینی(ره) الگوی کامل یک مسلمان و نمونۀ برجسته یک رهبر اسلامی است از برگزاری مراسم ارتحال امام (ره) در گیلان با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و فاصله فیزیکی خبر داد.
 

 

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از رشت، حجت‌الاسلام «مجتبی اشجری» امروز(یک‌شنبه،۱۱ خرداد) در جمع خبرنگاران با اشاره به فرا رسیدن سالگرد ارتحال بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی گفت: شخصیت ممتاز و برجسته امام خمینی(ره) با بهره‌مندی از ایمان، شجاعت، علم، اخلاص و توکل به خدا در دوران رونق افکار و اخلاق مادی و حاکمیت هوس‌های شیطانی و بشری همچو خورشیدی تابان در گیتی درخشید.

 

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان با بیان اینکه انقلاب اسلامی ایران به رهبری امام خمینی(ره) از سوی تحلیل‌گران سیاسی جهان به‌عنوان معجزۀ قرن معرفی شد افزود: تقوا و اخلاص، خرد و معرفت الهی، کلام راهنما و عمل صالح، حلم و متانت، تواضع و هوشیاری، همت بلند و ارادۀ پولادین از بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران شخصیتی جامع‌الابعاد و چهره‌ای ماندگار در اعصار تاریخ ایران بزرگ ساخت.

 

وی با تصریح اینکه امام خمینی (ره) حجت خداوند بر بشریت عصر حاضر و نشانۀ اقتدار و عظمت خداوند والامرتبه است اظهارداشت: وی با جذبه و معنویت خویش در یاد و خاطره ملت آزاده ایران ماندگار شده و مرقد مطهرش به میعادگاه عاشقان و آرامگاه جان‌های خسته و دل‌های شکسته تبدیل شده است.


حجت‌الاسلام اشجری با بیان اینکه امام راحل با پشتیبانی مردم، جمهوری اسلامی را مبتنی بر احکام مترقی دین مبین اسلام مستقر کرد ادامه داد: وی با احیای ارزش‌های اسلامی، میراث بزرگ انقلاب اسلامی را برای هدایت بشریت بر‌جای گذارد.

 

وی امام خمینی(ره) را الگوی کامل یک مسلمان و نمونۀ برجسته یک رهبر اسلامی دانست که با اندیشه الهی و برافراشتن پرچم اسلام در جهان، مسلمانان را از اسارت کفار نجات داد و به آنان غرور و خودباوری بخشید تا با توکل به خداوند و حفظ اتحاد و کوتاه‌کردن دست استعمارگران از سرزمین‌های اسلامی، خیال خام و خواب شوم استکبار جهانی را آشفته سازند و به امپراطوری پوشالی و دروغین شیطان بزرگ آمریکای جهانخوار، صهیونیسم بین‌الملل و رسانه‌های دروغ‌پراکن غربی پایان دهند.

 

حجت‌الاسلام اشجری با بیان اینکه اکنون ملت بزرگ ایران با رهبری داهیانه و پیامبرگونۀ امام خامنه‌ای و تحقق بیانیۀ گام دوم انقلاب، ایران اسلامی را برای دومین مرحلۀ خودسازی، جامعه‌پردازی و تمدن‌سازی آماده ساخته‌اند اعلام کرد: ایران اسلامی در مسیر تحقق آرمان والای انقلاب اسلامی و ایجاد تمدن نوین اسلامی و آمادگی برای طلوع خورشید ولایت عظمای حضرت ولی‌عصر (عجل الله تعالی فرجه الشریف) گام برمی‌دارد.


وی با بزرگداشت یاد و خاطره بنیانگذار جمهوری اسلامی امام خمینی (رحمت‌الله علیه) و شهدای گرانقدر قیام خونین ۱۵خرداد خاطرنشان ساخت: مراسم بزرگداشت معمار کبیر انقلاب اسلامی در مرکز استان، رشت ساعت ۱۰ صبح روز سه‌شنبه (۱۳ خرداد) در مصلای امام خمینی شهر رشت و نیز دیگر شهرستان‌های استان با رعایت کامل توصیه‌های بهداشتی و فاصله فیزیکی برگزار می‌شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار