رئیس پژوهش و فناوری پالایشگاه گاز ایلام:
رئیس پژوهش و فناوری شرکت پالایش گاز ایلام از ارتقاء تعامل و ارتباط با شرکت های دانش بنیان در حوزه پژوهش و فناوری خبر داد و گفت:ارتقاء تعامل و ارتباط با شرکتهای دانش بنیان در خصوص مطالعه و امکان سنجی توسعه محصولات جانبی مرتبط با گوگرد یکی از برنامه های اصلی این واحد صنعتی در سال جاری خواهد بود.
کد خبر: ۸۵۶۵۷۲
تاریخ انتشار: ۱۱ خرداد ۱۳۹۹ - ۰۹:۳۶ 31 May 2020

به گزارش تابناک ایلام ؛ احسان نوراللهی اظهار داشت : شناسایی اولویت های پژوهشی و مساله محور، پیگیری انعقاد قرارداد و انجام پروژه های کاربردی همچون تدوین سند مدیریت تکنولوژی، شناسایی و ارزیابی ریسک های امنیتی از دیگر برنامه های واحد پژوهش و فناوری در سال جهش تولید می باشد.

وی اظهار داشت: پیگیری و تامین بودجه انجام پروژه های پژوهشی ارجاع شده به مدیریت پژوهش و انستیتو فرآورش گاز شامل پروژه احداث واحد بازیابی آمین مستعمل و همچنین پروژه دستيابي به دانش فني فرآیند اكسيداسيون گزینشی H2S و SO2 بر روي نانو كاتاليست در مقياس آزمایشگاهی به منظور گوگرد زدايي از جريان گازي پالایشگاه ایلام و طراحي مفهومي واحد صنعتي از دیگر برنامه های این واحد می باشد.

رئیس پژوهش و فناوری شرکت پالایش گاز ایلام تصریح کرد: پس از انجام فراخوان و دعوت از دانشگاهها و مراکز تحقیقاتی سراسر کشور از طریق وب سایت های شرکت ملی گاز ایران، پالایشگاه و سامانه وزارت علوم و فناوری، مراحل ارزیابی و انتخاب مجری ذی الصلاح برای انجام این پروژه ها در حال انجام است.

نوراللهی با اشاره به اینکه در حال حاضر 6 پروژه پژوهشی در این شرکت در حال انجام است، افزود: این پروژه ها شامل مطالعه کمی و کیفی لجن تولیدی حاصل از مرحله اولیه تصفیه خانه این پالایشگاه ، بررسی ردیابی اتوماتیک افراد در شرایط حضور در پالایشگاه با بررسی تکنولوژی هوشمند ارتباط راه دور، تعیین پارامترهای طراحی حلقه کنترلی آنالایزر TailGas و در سرویس قرار دادن آن مطابق طراحی، شناسایی و ارزیابی مخاطرات امنیتی، تحلیل اقتصادی و امکان سنجی بازیابی FlashSteam از خط کندانس برگشتی و تدوین استراتژی و استقرار نظام مدیریت تکنولوژی می باشد.

رئیس پژوهش و فناوری شرکت پالایش گاز ایلام گفت: در سال گذشته، انعقاد قرارداد ۱۲ پروژه پژوهشی ، یک طرح اینترشیپ، 24 مورد پایان نامه و انعقاد دو تفاهم‌نامه با دانشگاه علوم پزشکی استان ایلام و دانشکده فنی دانشگاه تهران انجام شده است.

دکتر نوراللهی افزود: همچنین تعیین اولویتهای پژوهشی سال جاری، انجام فراخوان انجام پروژه های پژوهشی، برگزاری منظم جلسات شورای پژوهش به صورت ماهانه با حضور میهمانان ستاد و اساتید دانشگاه‌های مختلف از دیگر اقدامات واحد پژوهش و فناوری شرکت در سال گذشته بوده است./م

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار