کد خبر: ۸۵۶۵۷۱
تاریخ انتشار: ۱۱ خرداد ۱۳۹۹ - ۰۹:۳۸ 31 May 2020

 

مرکز مدیریت راههای کشور ضمن اعلام افزایش تردد بین استانی در شبانه روز گذشته از روان بودن ترافیک در جاده‌های شمالی کشور خبر داد.

تردد بین استانی در شبانه روز گذشته ٦.٧ درصد افزایش یافت

به گزارش تین نیوز به نقل از ایرنا، بر اساس تصاویر دریافتی از دوربین‌های نظارتی، سامانه‌های ترددشمار و گشت‌های شعب راهداری سراسر کشور، اکنون به‌استثنای جاده‌های مسدود و ممنوع ،‌ مابقی جاده‌های مواصلاتی کشور باز و تردد در آن‌ها به روال عادی در جریان است.

در شبانه ‌روز گذشته، براساس آخرین اطلاعات دریافتی از ۲هزار ٢٧٣تردد شمار فعال در جاده‌های برون‌شهری، نسبت به روز قبل حدود ۶.۷ درصد افزایش تردد را نشان می‌دهد.

همچنین سهم وسایل نقلیه سنگین١٤.٩درصد و اوج تردد بین ساعت ۱۸ تا ۱۹ و کمترین تردد بین ساعت ۳ تا ۴ صورت پذیرفته که هموطنان با آگاهی از این موضوع می‌توانند ساعت مناسبتری را برای سفر انتخاب کنند.

آخرین وضعیت جاده های شمالی از ترافیک روان در محور هراز، چالوس،فیروزکوه و آزادراه تهران-شمال و آزادراه قزوین-رشت (رفت و برگشت)خبر می دهد.

آخرین وضعیت ترافیکی سایر جاده ها از ترافیک سنگین در آزادراه قزوین-کرج-تهران حدفاصل پایانه شهید کلانتری تا پل  کلاک خبر می دهد،ترافیک سنگینی نیز در محور شهریار- تهران گزارش شده است.

جاده هراز و فیروزکوه دارای بارش باران، محور چالوس ، آزادراه تهران - شمال و آزادراه قزوین - رشت فاقد هرگونه مداخلات جوی گزارش شده است.

مرکز مدیریت راههای کشور ضمن اعلام افزایش تردد بین استانی در شبانه روز گذشته از روان بودن ترافیک در جاده‌های شمالی کشور خبر داد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار