سرپرست مخابرات منطقه زنجان:
سرپرست مخابرات منطقه زنجان گفت: مخابرات اینترنت ۵۴ درصد مشتریان را ارائه می‌دهد.
کد خبر: ۸۵۴۸۰۲
تاریخ انتشار: ۰۶ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۸:۰۰ 26 May 2020

سرپرست مخابرات منطقه زنجان گفت: مخابرات اینترنت ۵۴ درصد مشتریان را ارائه می‌دهد.

بنا به اعلام روابط‌عمومی مخابرات منطقه زنجان، همایون دلجویی در دیدار با منتخب مردم شهرستان‌های زنجان و طارم در مجلس یازدهم، به بیان عملکرد یک سال گذشته مخابرات منطقه زنجان در حوزه‌های تلفن ثابت ارتباطات سیار، دیتا و فیبرنوری پرداخت.

این مسئول ادامه داد: پارسال رخدادهای خوبی را در عرصه‌های ارتباطات زنجان شاهد بودیم که آثار آن در سطح استان قابل لمس است.

وی افزود: نوسازی شبکه تلفن همراه از گام‌های موثر مخابرات منطقه زنجان در سال گذشته بود که با تلاش کارکنان مخابرات منطقه زنجان به نتیجه ارزشمند رسیده است.

دلجویی تصریح کرد: مخابرات منطقه زنجان در راستای ارائه خدمات و اینترنت به شهروندان، فعالیت‌های اثربخشی را انجام داده که در نتیجه آن، ۵۴ درصد سرویس اینترنت مشترکان استان زنجان توسط مخابرات عرضه می‌شود که نسبت به سال گذشته ۸ درصد رشد بازار داشته که این امر نشان از توان بالای مخابرات در ارائه خدمات اینترنتی است.

این مسئول ادامه داد: در ایام پیش از نوروز که بیشتر خدمات در بستر اینترنت بود، خوشبختانه هیچ‌گونه قطعی اینترنتی را مشاهده نکردیم و برای ارائه سروی‌های با کیفیت، تمهیدات لازم برای بهره‌گیری مشتریان انجام شد.

سرپرست مخابرات زنجان با معرفی سرویس‌های نوین دیتا پرداخت و مزایای FTTH ، VDSL، اجرای پروژه ارتقای سایت‌های اتوبان قزوین - زنجان از ۲G به ۳G و ۴G و همچنین اجرای فیبرنوری در قالب طرح uso در مسیر گرماب به زرین‌رود، زرین‌آباد ایجرود، سجاس، سارمساقلو - سهرین، ارمغانخانه - مشکین و قیطول - قره‌بوطه بخش دیگری از اقدامات مخابرات منطقه زنجان در سال گذشته بوده است.

این مسئول خاطرنشان کرد: با تلاش‌های صورت گرفته، از بهمن‌ماه سال گذشته، با همکاری استانداری زنجان و شرکت برق منطقه‌ای، فیبرنوری شهرستان طارم نیز دو مسیره شده است.

در ادامه، منتخب مردم شهرستان‌های زنجان و طارم در یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی با قدردانی از اقدامات صورت گرفته در مخابرات منطقه زنجان به اهمیت ارتباطات در جامعه امروز و نقش اثرگذار آن در فرهنگ اجتماعی و سیاسی کشور تاکید کرد.

مصطفی طاهری ادامه داد: با توجه به اهمیت فضای مجازی، به دنبال تشکیل کمیسیون فضای مجازی در مجلس یازدهم خواهیم بود.

منبع/ ایسنا 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار