تقی‌زاده مدیرعامل شرکت معدنی و صنعتی چادرملو در بازدید از مجتمع فرهنگی ورزشی حاج قاسم سلیمانی بر تسریع روند ساخت این مجموعه و بهره برداری نهایی آن تاکید کرد.
کد خبر: ۸۵۴۷۵۹
تاریخ انتشار: ۰۶ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۷:۲۱ 26 May 2020

به گزارش پایگاه خبری تابناک ،  انجام مسئولیتهای اجتماعی از جمله اقداماتی است که شرکتهای فعال در حوزه های اقتصادی ، صنعتی ،‌معدنی در سالیان اخیر به طور جدی به آن پرداخته اند.

بر اساس این گزارش. تقی زاده ، مدیر عامل شرکت معدنی و صنعتی چادرملو نیز ضمن تبریک فرا رسید عيد سعید فطر، و آرزوی توفیق بر طاعت و بندگی حق تعالی برای عموم مسلمین در بازدید از مجموعه  فرهنگی ورزشی شهید حاج قاسم سلیمانی ( صنایع فولاد اردکان ) ابراز امیدواری کرد این پروژه هر چه سریعتر نهایی شود.

تقی زاده در این بازدید ابراز امیدواری کرد روند ساخت این مجموع سرعت بیشتری یافته و مورد بهره برداری نهایی قرار گیرد .

این گزارش همچنین حاکی است ؛ مجتمع فرهنگی، ورزشی و رفاهی صنایع فولاد چادرملو که با  مشارکت شرکت های آهن و فولاد غدیر ایرانیان و ارفع سال گذشته کلنگ زنی شده و  با هدف توسعه فراگیر و تقویت زیر ساخت‌های فرهنگی و اجتماعی در کنار توسعه فعالیت‌های صنعتی در شهرستان اردکان در حال ساخت است.

لازم به ذکر است؛ این مجتمع در زمینی به وسعت 43 هکتار و با زیر بنای 30 هزار متر مربع ساخته می‌شود و در طرح آن ساخت سالن چند منظوره ورزشی با گنجایش شش هزار نفر، استخر سرپوشیده  با امکانات جانبی ، سالن آمفی تاتر با ظرفیت یک هزار نفر، سالن های پذیرایی با گنجایش بیش از یک هزار نفر و محوطه سازی و فضاهای تفریحی پیش‌بینی شده است.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار