هدایای ویژه به مناسبت عید سعید فطر؛
تابناک / وحید بهجت مدیر عامل شرکت پارس فرناک با اشاره به افتتاح بزرگترین باشگاه حمل و نقل کشور توسط پارس فرناک و ایران کیش با همکاری اتحادیه اتوبوسرانی به مناسبت عید سعید فطر اظهار کرد: رشد سیستم حمل و نقل ، رشد شاخص های توسعه پایدار در کشور را در پی خواهد داشت چرا […]
کد خبر: ۸۵۴۶۰۶
تاریخ انتشار: ۰۶ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۱:۳۲ 26 May 2020
 

 

تابناک / وحید بهجت مدیر عامل شرکت پارس فرناک با اشاره به افتتاح بزرگترین باشگاه حمل و نقل کشور توسط پارس فرناک و ایران کیش با همکاری اتحادیه اتوبوسرانی به مناسبت عید سعید فطر اظهار کرد: رشد سیستم حمل و نقل ، رشد شاخص های توسعه پایدار در کشور را در پی خواهد داشت چرا […]

 

وحید بهجت مدیر عامل شرکت پارس فرناک با اشاره به افتتاح بزرگترین باشگاه حمل و نقل کشور توسط پارس فرناک و ایران کیش با همکاری اتحادیه اتوبوسرانی به مناسبت عید سعید فطر اظهار کرد: رشد سیستم حمل و نقل ، رشد شاخص های توسعه پایدار در کشور را در پی خواهد داشت چرا که می تواند در مسیر کاهش توزیع نابرابر و تفاوت های منطقه ای موثر واقع شود.


وی هدف از راه اندازی باشگاه وفاداری مشتریان ۹۰۰۸۰۰ را پاسخگویی مناسب به نیاز مشتر یان اعم از مسافرین و شرکتهای طرف قرارداد عنوان کرد و گفت: این باشگاه وفاداری در فاز اول بر روی پایانه های حمل و نقل زمینی (اتوبوس، مینی بوس و سواری کرایه) و مجموعه های خدماتی (استخر، کافی شاپ، رستوران، سینما و …) تمرکز دارد و در فارهای بعدی به سراغ شبکه حمل و نقل ریلی و هوایی می رود.


وی با بیان اینکه با در نظر گرفتن محدودیت های ترددی ناشی از کرونا افزود : باشگاه وفاداری ۹۰۰۸۰۰با تدوین برنامه های تخصصی و مدون برندها را قادر می سازد به بینش منحصر به فرد و ایجا د ارزش افزوده از طریق همکاری با این شرکت دست یابند.


وی یاداور شد : .این طرح ابتدا از شهر تهران آغاز به کار کرده است و به زودی در سراسر کشور فعالیت خود را گسترده خواهد کرد. از طریق باشگاه وفاداری ۹۰۰۸۰۰ کسب و کارهایى که در مجموعه عضو می شوند ، وفادارسازى مشتریان خود را موجب می شوند.


بهجت در ادامه تبلیغات رایگان، سیل فروش، مشتریان وفادار، تسهیلات بانکی و شرکت در تخفیف وفاداری، تخفیف آنی و حضور در قرعه کشی ها را از دستاوردهای کسب و کارهایی دانست که عضو باشگاه وفاداری رسا می شوند و افزود: باشگاه ۹۰۰۸۰۰ از طریق ارائه امتیاز قرعه کشی های جذاب به مشتریان خود زمینه وفادارسازى آنها را به کسب و کارهایى طرف قرارداد باشگاه مشتریان رسا فراهم می سازد.

 

مدیر عامل شرکت پارس فرانک با این توضیح که رونق اقتصادی به دست یابی سریع به اطلاعات و هوشمندی صاحبان کسب و کار ها وابسته است تصریح کرد: این باشگاه ارائه خدمات نوین به مشتریان حمل و نقل در شبکه خطوط مسافربری زمینی را در برنامه های سال جاری خود قرار داده است .


وی با بیان این که سیستم های حمل و نقل کار آمد می توانند فرصتهای تازه ای را برای کسب سود فراهم سازند گفت: با معرفی این باشگاه به بیش از هزار پایانه فروش مسافربری در سراسر کشور می توان رونق اقتصادی چشم گیری را در پایانه های مسافربری به ارمغان آورد.

هدیه ویژه مدیر عامل اتحادیه شرکت های تعاونی مسافربری کشور به مناسبت عید سعید فطر ؛
طرح ویژه خدمات و تسهیلات مالی برای تعاونی های حمل و نقل کشور با همکاری باشگاه وفاداری مشتریان ۹۰۰۸۰۰

عامری مدیر عامل اتحادیه شرکت های تعاونی مسافربری کشور، با اشاره به برنامه های مشترک باشگاه وفاداری ۹۰۰۸۰۰ و اتحادیه ، برای تسریع حل مشکلات و رفاه هر چه بیشتر تعاونی ها ، کارکنان و نمایندگان استانی آنها اظهار داشت : این اتحادیه با همکاری باشگاه وفاداری ۹۰۰۸۰۰ وابسته به شرکت پارس فرناک وشریک تجاری کارت اعتباری ایران کیش ، به منظور ارائه خدمات هر چه بیشتر و بهتر ، امکانات و تسهیلات ویژه ای را در قالب یک برنامه منسجم رفاهی در سال ۹۹ اجرایی می کند.


وی با توجه به هزینه های بالای درمان و نیز خطراتی که ماهیت شغل رانندگی به همراه دارد اعم از خطرات جاده ای و نیز بیماری های مختص این شغل افزود: اجرای طرح ۵۰ درصد تخفیف بیمه تکمیلی برای کارکنان و خانواده های آنها در نظر گرفته شده است.

 

عامری بیمه آتش سوزی و عمر رایگان را گامی قابل تحسین برای حمایت از کارکنان و نمایندگان استانی دانست و گفت: رایگان بودن باشگاه وفاداری مختص هر تعاونی، ارائه خدمات بانکی وفاداری و کارتهای وفاداری همراه با لوگوی اختصاصی ، ارسال پیامک به مخاطبین و مسافران هر تعاونی به صورت رایگان ، استفاده از سایت رایگان، اتصال به شبکه کالای ۹۰۰۸۰۰، عضویت در سایت رسانه باشگاه از دیگر خدمات ارائه شده توسط این باشگاه و اتحادیه به تعاونی های همکار با باشگاه وفاداری مشتریان ۹۰۰۸۰۰ می باشد.


عامری با اشاره به تخصیص وام بانکی ۴ درصد تا سقف ۲۰ میلیون تومان با مدت بازپرداخت ۳ ساله افزود: این امر با هدف ارائه خدمات متمایز و تامین منافع مالی کارکنان و نمایندگان استانی انجام می شود.


مدیر عامل اتحادیه شرکت های تعاونی مسافربری کشور، با بیان اینکه اتحادیه با همکاری باشگاه مشتریان ۹۰۰۸۰۰ ، ایجاد فضای امن مالی و تسریع فعالیتهای بانکی کارکنان و نمایندگان استانی را دنبال می کند خاطرنشان کرد: بدین منظور خدمات مشاوره حقوقی و قضایی رایگان از دیگر طرح هایی است که ارایه می شود .
وی ایجاد فرصت تبلیغات رایگان در گاهنامه سورچی را از دیگر برنامه ها عنوان کرد و افزود: این گاهنامه در کلیه خطوط حمل و نقل زمینی کشور توزیع رایگان می شود .
مدیر عامل اتحادیه شرکت های تعاونی مسافربری کشور، خاطر نشان کرد : کارت های صادر شده برای مشتریان هر تعاونی ، قابل استفاده در آن تعاونی می باشد .

عامری با بیان اینکه برگزاری مراسم قرعه کشی به پاس قدردانی از تعاونی ها ، نمایندگان استانی ، کارکنان و مسافران از دیگر برنامه های تشویقی است گفت: از جوایز نفیس این باشگاه در قرعه کشی ها بهره مند می شوند .
مدیر عامل اتحادیه شرکت های تعاونی مسافربری کشور، تصریح کرد: کارکنان و نمایندگی های استانی با اعلام آمادگی ، می توانند از مزایای این طرح ها برخوردار شوند

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار