کد خبر: ۸۵۴۳۸۸
تاریخ انتشار: ۰۵ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۷:۴۲ 25 May 2020
زندی گفت: اولین جشنواره مجازي بازيگري به جهت شیوع کرونا و تعطیلی مراکز فرهنگی هنری زير نظر موسسه فرهنگي هنري نيما يوشيج با همكاري انجمن هنرهاي نمايشي نوشهر برگزار شد.
 

 

«فاطمه زندي» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از ساری، از برگزاری اولين جشنواره مجازي بازيگري نيمايوشيج دو بخش  بزرگسال و كودك خبر داد و گفت: این جشنواره به میزبانی شهرستان نوشهر و با هدف تقویت و توسعه فعالیت‌های فرهنگی هنری در ایام شیوع ویروس کرونا و قرنطینه خانگی برگزارشد.

دبیر اولين جشنواره مجازي بازيگري نيمايوشيج همچنین کشف و معرفی استعدادهای بالقوه در حوزه هنرهای نمایشی را دیگر هدف برگزاری این جشنواره اعلام کرد و افزود: بيش از ١٥٠ اثر از شهرهاي(نوشهر، رشت، تهران، كلاردشت، رامسر، كرج، محمودآباد و مشهد) به دبیرخانه این جشنواره رسید.

 

وی با بیان اینکه داوری این جشنواره به همت «مجيد تيزرو»، «محمد محمودي» و نيلوفر ترك صورت گرفت، یادآورشد: «الهام نوري»، « مهرداد نقيبي» و «شهاب كلبادي» به ترتیب به عنوان مسئول بخش رسانه، مشاور رسانه و گرافيست در اجرای این جشنواره مجازی یاری رسان موسسه نیما یوشیج بودند.

 

زندی اظهار کرد: بر اساس رأی هیئت داوران جشنواره بازی « مانلي احمدي» و «پریسا صحرا گرد» به ترتیب رتبه های اول و دوم بخش بزرگسالان این جشنواره معرفی شدند.

وی با بیان اینکه رتبه سوم مشترك این جشنواره به «آيناز جعفري» و «رويا اشرفي» رسید، افزود: «سحر فلاح نژاد» و «آتوسا ابراهيمي» نیز در بخش بزرگسالان شایسته تقدیر شدند.

 

زندی گفت: براساس اعلام هیئت داوران این جشنواره مجازی بازی 11کودکی که به بخش کودکان اولين جشنواره مجازي بازيگري نيمايوشيج اثر ارسال کرده بودند مورد تجلیل قرار گرفت.

 

وی با بیان اینکه منتخبین این جشنواره در اختتاميه مجازي با حضور «آتش تقی پور» بازيگر و پيشكسوت تئاتر و سينما معرفی و تجلیل شدند، اذعان کرد: با توجه به استقبال چشمگیر هنرمندان از این جشنواره، تلاش داریم با ریشه کنی کرونا جشنواره بازیگری در فضای حقیقی را برگزار کنیم .

 

زندی در خاتمه از هنرنمایی «حميدرضا پاشا» هنرمند نوشهري برای اجراي موسيقي در اختتامیه مجازی این جشنواره قدردانی کرد و افزود: قدردان حمایت های «میثم زندی» و «یاسر محمودی برنتی» از اولین جشنواره مجازی بازیگری نیما یوشیج هستیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار