گلستان ؛
استاندار گلستان ۵۰ درصد تلفات انسانی از راکبان موتور سوار و عابران پیاده بوده و باید اقدامات ایمنی این بخش‌ها ارتقا یابد.
کد خبر: ۸۵۲۲۶۳
تاریخ انتشار: ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۵:۲۵ 19 May 2020

استاندار گلستان با اشاره به تلاش‌های صورت گرفته در راستای کاهش حوادث جاده‌ای و درون شهری، در جلسه شورای ترافیک و کمیسیون راه‌های استان گفت: خوشبختانه در سال گذشته شاهد کاهش تصادفات و همچنین کاهش خسارات جانی بوده ایم و امیدواریم با اجرای طرح‌های ترافیکی زمینه افزایش ایمنی شهری و جاده‌ای را فراهم کنیم.

هادی حق شناس گفت: با توجه به تعطیلات عید سعید فطر و تعطیلی ۱۴ و ۱۵ خرداد مقرر شد همه دستگاه‌های خدمت رسان نظیر اورژانس، هلال احمر، پلیس راه، شهرداری‌ها و نیرو‌های راهداری و ... با چراغ‌های گردون در حاشیه جاده‌ها حضور داشته باشند تا بتوانند خدمت رسانی بهتر را صورت دهند.

وی افزود: باید اعتبارات ترافیکی در نقاطی هزینه شود که موجب کاهش در میزان تلفات جانی و مالی شود.
دکتر حق شناس با بیان اینکه هدف ما کاهش حتی یک نفر از کشته‌های جاده‌ای است ادامه داد: آمار مصدومان حوادث رانندگی استان که در بیمارستان‌ها فوت می‌کنند بالاست و باید طی مطالعه دقیق راهکار کاهش این میزان جانباخته ارایه و اجرا شود.

استاندار گلستان گفت : ۱۲۳ نقطه دارای تصادف و ۴۸ نقطه پر تصادف در استان وجود دارد که البته اقدامات ارتقا توسط ادارات راه و شهرسازی، راهداری و حمل و نقل جاده ای، پلیس راه و شهرداری‌ها در حال اجراست.

منبع/ خبرگزاری صداوسیما 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار