مدیرکل شرکت معدنی چادرملو:‌
مهندس ناصر تقی زاده مدیرعامل شرکت معدنی و صنعتی چادرملو با تأکید بر نقش مؤثر روابط عمومی و ارتباطات در عرصه کنونی گفت: یکی از تحولات عمده عصر حاضر تأثیر و تأثر جوامع مختلف بر فرهنگ، باور وزندگی اجتماعی یکدیگر است، مردم برای ادامه زندگی در جوامع امروز نیازهای تازه‌ای پیداکرده‌اند و چاره‌ای جز سازگار با شرایط موجود ندارند .
کد خبر: ۸۵۲۲۱۱
تاریخ انتشار: ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۲۳:۰۲ 16 May 2020

مهندس ناصر تقی زاده مدیرعامل شرکت معدنی و صنعتی چادرملو با تأکید بر نقش مؤثر روابط عمومی و ارتباطات در عرصه کنونی گفت: یکی از تحولات عمده عصر حاضر تأثیر و تأثر جوامع مختلف بر فرهنگ، باور وزندگی اجتماعی یکدیگر است، مردم برای ادامه زندگی در جوامع امروز نیازهای تازه‌ای پیداکرده‌اند و چاره‌ای جز سازگار با شرایط موجود ندارند .
انسان امروزی نمی‌تواند در برابر حوادث اتفاقات و رخدادهای جهانی بی‌تفاوت باشد چراکه می‌داند هر رویدادی حتی در دورترین مناطق جهان نسبت به موقعیت مکانی‌اش می‌تواند به‌طور غیرمستقیم و یا مستقیم در زندگی او تأثیرگذار باشد .
وی افزود: به‌این‌ترتیب انسان امروزی برای ادامه زندگی و موفقیت، نیازمند کسب اطلاعات از جهان پیرامون خود است. در این میان فعالان عرصه روابط عمومی نقشی انکارناپذیر در انتقال صحیح. دقیق و صادقانه اندیشه‌ها و تحولات سازمان مطبوع خود به افکار عمومی دارند و بی‌تردید شفافیت در همه ارکان یک ساختار اقتصادی می‌تواند تأثیرات مثبت و اثربخشی درروند رو به رشد آنها داشته باشد.

ما نیز بر این باوریم که روابط عمومی پل ارتباطی مستحکم میان دستگاه‌های و هر ساختار سازمانی با افکار عمومی جامعه است. این روز را به‌تمامی دست‌اندرکاران روابط عمومی تبریک عرض می‌کنم و برای همگان آرزوی توفیق و سربلندی می‌نمایم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار