رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی شرق تهران گفت: صحبت کردن با تلفن همراه و وسایلی شبیه آن ۶۰درصد عوامل تصادفات است که باعث انحراف ذهن و اختلال در رفتار راننده وسیله نقلیه می‌شود و باید به شدت از این کار پرهیز شود.
کد خبر: ۸۵۱۲۹۸
تاریخ انتشار: ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۶:۰۲ 17 May 2020

سرهنگ علی سلیمانی رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی شرق استان تهران در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ورامین در پاسخ به سوأل بیشترین علت وقوع تصادفات در حوزه شرق استان تهران، اظهار کرد: عدم توجه رانندگان به جلو بیشترین علت وقوع تصادفات رانندگی درون شهری و برون شهری است.

وی افزود: برای حل این موضوع رانندگان وسایل نقلیه باید حین رانندگی هوشیاری بیشتر و نگاه به جلو داشته باشد و از انجام هر عملی مانند خوردن، آشامیدن، استعمال دخانیات و سایر موارد پرهیز کنند.

 رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی شرق استان تهران بیان داشت: مهم‌تر از همه صحبت کردن با تلفن همراه و وسایلی شبیه آن که باعث انحراف ذهن و اختلال در رفتار راننده وسیله نقلیه می‌شود که باید به شدت در زمان رانندگی از صحبت کردن خودداری شود.

سرهنگ سلیمانی ادامه داد: در صورت رعایت نکات ایمنی در هنگام رانندگی از سوی رانندگان، دیگر شاهد وقوع تصادفات رانندگی به علت عدم توجه به جلو نخواهیم بود.

وی در پایان ابراز داشت: استفاده از تلفن همراه باعث بیش از ۶۰درصد تصادفات رانندگی است و از رانندگان خواهش می کنیم از تلفن همراه در موقع رانندگی استفاده نکنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار