معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران از معرفی ۱۹۱نفر از متقاضیان معلم وظیفه در شهرستان‌های استان تهران برای انجام مراحل گزینش خبر داد و گفت: اسامی پذیرفته شدگان نهایی در خردادماه اعلام می‌شود.
کد خبر: ۸۴۸۲۶۳
تاریخ انتشار: ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۱:۳۳ 10 May 2020

یوسف بهارلو معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران با اشاره به مراحل پذیرش معلم وظیفه در شهرستان‌های استان تهران اظهار کرد:داوطلبین دارای مدارک تحصیلی کارشناسی و کارشناسی ارشد مشروط به دارا بودن برگه آماده به خدمت بدون مهر غیبت که تاریخ اعزام آن‌ها تیر، مرداد و شهریور ۱۳۹۹ باشد می‌توانستند در این طرح شرکت کنند.

وی با اشاره به اینکه از میان متقاضیان ۱۹۱نفر واجد شرایط لازم برای معرفی به هسته گزینش و طی مراحل بعدی بودند، ادامه داد: این متقاضیان در ۱۴ منطقه شهرستان‌های استان تهران مورد پذیرش قرار گرفتند که پس از طی مراحل گزینش، پذیرفته شدگان نهایی از مهرماه ۹۹ مشغول به کار خواهند شد.

معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران با تأکید بر جذب نیروی متخصص و متعهد در این حوزه تصریح کرد: پذیرفته شدگان نهایی پس از گذراندن دوره آموزش نظامی باید دوره‌های ضمن خدمت آموزش معلمی را نیز که برای آن‌ها در نظر گرفته شده است سپری کرده تا بتوانند از ابتدای مهرماه فعالیت آموزشی خود را آغاز کنند.

بهارلو در پایان با اشاره به اینکه اسامی پذیرفته شدگان نهایی در خردادماه اعلام می‌شود، خاطرنشان کرد: تمامی سعی و تلاش ما بر این است که از میان متقاضیان معلم وظیفه در استان بهترین افراد برای قرار گرفتن در این مسؤولیت خطیر و ارزشمند گزینش شوند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار