رئیس شورای اسلامی شهر زنجان پروژه پارک بانوان غرب زنجان را نیز از دیگر پروژه‌های اولویت‌دار مجموعه شهری برشمرد و گفت: عید فطر این پروژه افتتاح خواهد شد.
کد خبر: ۸۴۷۸۷۷
تاریخ انتشار: ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۴:۲۰ 09 May 2020

پارک بانوان غرب زنجان عید فطر افتتاح می‌شود 

عباس راشاد امروز در این گفت‌وگو اظهار کرد: یکی از اولویت‌های شورای اسلامی شهر زنجان در سال جاری تحقق شعار سال و جهش تولید است.

وی با اشاره به اینکه تأکید ما این بوده است که در سند راهبردی شهرداری به دنبال پیاده کردن شعار سال باشیم، بیان کرد: در همین راستا به شهردار زنجان نیز تأکید کرده‌ایم که برنامه‌ها را در این راستا پیش ببرد.

راشاد با اشاره به اینکه برخی از افراد در شهرداری مانع تولید هستند، افزود: این افراد یا باید روش خود را اصلاح کنند و اگر قصد چنین کاری را ندارند جایگزین برایشان انتخاب شود.

رئیس شورای اسلامی شهر زنجان با اشاره به اینکه امسال به علت کرونا اقتصاد شهری متاثر شده و ضربه دیده است، تصریح کرد: اما در تلاش هستیم تا با سیاست‌های تشویقی این ضربه وارد آمده را جبران کنیم.

وی با بیان اینکه اولویت شورا و شهرداری در سال جاری به ثمر رساندن برنامه‌های عمرانی است که در دو سال گذشته نیز دنبال شده است، گفت: یکی از اولویت‌های امسال شورا و شهرداری پروژه سبزه‌میدان است که پیشرفت خوبی دارد.

راشاد پروژه پارک بانوان غرب زنجان را نیز از دیگر پروژه‌های اولویت‌دار مجموعه شهری برشمرد و گفت: عید فطر این پروژه افتتاح خواهد شد.

منبع/ فارس 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار