کد خبر: ۸۴۷۳۳۲
تاریخ انتشار: ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۰۹:۴۵ 08 May 2020
آخرین وضعیت جاده‌های شمالی کشور پس از وقوع زلزله تهران

 

 

تابناک/ مسئول عملیات مرکز مدیریت راههای کشور گفت: با وجود وقوع زلزله در منطقه دماوند، هم اکنون تردد در محورهای فیروزکوه ، هراز، کندوان و قزوین - رشت به روال عادی در جریان است.

 

به گزارش اقتصادنیوز«ایمان مهرابی نیا» دقایقی پیش در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: به علت ریزش تخته سنگی یک لاین از محور تهران - لواسانات در محدوده کمر خوانی مسدود شده که هم اکنون ماموران راهداری در حال بازگشایی این محور هستند و سنگ های ریزه های اندک  محورهای کندوان جمع آوری شده است.

به گفته وی، آزادراه تهران - شمال (قطعه یک) و آزادراه چالوس - مرزن آباد (وبالعکس) از ساعت 19 الی7صبح روز بعد مسدود است.

به دنبال وقوع زلزله در استان تهران، وزیر کشور در دستوری به استاندار تهران و رئیس سازمان مدیریت بحران از آنها خواست با سرعت نسبت به ارسال تیمهای مجهز امدادی به منطقه اقدام نمایند.

عبدالرضا رحمانی فضلی وزیر کشور در این دستور خواستار امدادرسانی سریع و بهینه به آسیب دیدگاه احتمالی، با رعایت کامل  پروتکل های بهداشتی و مراقبتی درباره بیماری ویروس کرونا در منطقه دماوند تهران شد.

وی همچنین ارزیابی از خسارات و اقدام به موقع جهت حل مسکلات مردم را از موارد ضروری در امدادرسانی مورد تاکید قرار داد.

زمین لرزه ای در ساعت ۴۸ دقیقه بامداد روز جمعه به بزرگی ۵.۱در مقیاس امواج درونی زمین (ریشتر)، در عمق ۷ کیلومتری زمین در حوالی دماوند به وقوع پیوست که شدت آن در کلانشهر تهران کاملا احساس شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار