رئیس پلیس راهور استان از هوشمند سازی چراغ های راهنمایی و رانندگی تقاطع های کلانشهر کرج خبر داد.
کد خبر: ۸۴۵۶۹۱
تاریخ انتشار: ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۳:۵۲ 04 May 2020

به گزارش «تابناک البرز»؛  سرهنگ ” غلامعلی شرق ” با بیان این که نسل جديد چراغ های راهنمایی و رانندگی در کلانشهر کرج به کارگیری شده است، اظهار داشت: به زودی تمام چراغ های راهنمایی رانندگی در کرج هوشمند خواهند شد.

وی افزود: سیستم کنترل ترافیک هوشمند یک راهکار جدید برای کنترل ترافیک است که در شهر های بزرگ و مدرن جهان در حال انجام است و مسئولان استانی برای صرفه جویی در وقت شهروندان در تلاش هستند تا این سیستم را در کلانشهر کرج اجرایی کنند.

سرهنگ شرق گفت: از فواید چراغ های راهنمایی هوشمند می توان به کاهش ملموس ترافیک و صرفه جویی در زمان، کاهش آلودگی در شهر، اولویت بندی وسایل نقلیه عمومی نسبت به خودرو های شخصی، جلوگیری از تصادف در شهر و کاهش تخلفات رانندگی اشاره کرد.

وی با اشاره به این که چراغ های راهنمایی هوشمند دارای رنگ الکترواستاتیک و مقاوم در مقابل گرما و سرما و نور است، تصریح کرد: پایه چراغ های مذکور دارای طراحی مدرن شهری منطبق با سیستم کنترل هوشمند هستند.

رئیس پلیس راهور استان البرز در پایان خاطرنشان کرد: درحال حاضر تقاطع هفت تير و تقاطع مصباح هوشمند شده ودرآینده نزدیک تقاطع های شرافت، گلزار، پونه، میدان امام حسین (ع) و گلشهر نیز دارای چراغ راهنمایی هوشمند خواهند شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار