فرماندار ملایر با بیان اینکه همدلی و همراهی بسیار خوبی بین روحانیت، مسئولین و مردم در این شهرستان وجود دارد اظهار کرد: در سال ۹۹ برنامه ۷۰ گانه، برای ایام هفته دفاع مقدس به استان ارائه و پیشنهاد شده که در موعد مقرر انجام خواهد شد.
کد خبر: ۸۴۵۴۲۷
تاریخ انتشار: ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۲۱:۳۸ 03 May 2020
مدیرکل بنیاد حفظ آثار و ارزش‌های دفاع مقدس استان همدان از ایجاد شورای هماهنگی دفاع مقدس در استان‌ها به ریاست استاندار و اعضای مشخص با شرح وظایف معین خبر داد.

‍ به گزارش فارس، سردار مهدی ظفری در جمع اعضای شورای هماهنگی گرامیداشت چهلمین سالگرد دفاع مقدس ضمن تبریک ماه مبارک رمضان اظهار کرد: اگر نگاهمان را بزرگ کنیم قطعاً کار‌های بزرگتری را هم می‌توانیم انجام دهیم.

وی با بیان اینکه سردارقاسم سلیمانی اعتقاد داشت که در تهدید‌ها فرصت‌های مناسبی است که باید از آن‌ها استفاده شود ادامه داد: امروز با یاری خداوند، قدرت بازدارندگی بسیار بالایی در جمهوری اسلامی وجود دارد که آن را در دفاع مقدس به دست آورده‌ایم و دشمنان ما نیز این را می‌دانند.

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان همدان تصریح کرد: همه ما یک امت واحده هستیم و نباید به صورت هم چنگ بزنیم و یا کاری کنیم تا جای خالی برای دشمنان باز شود.

وی با بیان اینکه همکاری خوبی بین مجموعه نیرو‌های مسلح و اعضای هیأت دولت وجود دارد افزود: یکی از تصمیم‌ها، ایجاد شورای هماهنگی دفاع مقدس در استان‌ها به ریاست استاندار و اعضای مشخص با شرح وظایف معین است.

ظفری گفت: در شهرستان‌ها نیز فرماندار به عنوان رئیس این شورا انتخاب می‌شود و اعضای شورا نیز در شهرستان‌ها متناظر اعضای استانی است و شورای شهرستانی ۷ کمیته اجرایی دارد که به عنوان بازوان اجرایی شورا فعالیت می‌کنند.

فرماندار ملایر نیز با بیان اینکه همدلی و همراهی بسیار خوبی بین روحانیت، مسئولین و مردم در این شهرستان وجود دارد اظهار کرد: در سال ۹۹ برنامه ۷۰ گانه، برای ایام هفته دفاع مقدس به استان ارائه و پیشنهاد شده که در موعد مقرر انجام خواهد شد.

قدرت‌اله ولدی افزود: در سال گذشته و همزمان با شهادت سردار دلها، حاج قاسم سلیمانی برنامه‌های بسیار متنوعی در ملایر انجام شده و یکی از این موارد نامگذاری مکان‌های مختلفی در شهرستان به نام حاج قاسم سلیمانی بود که در شهر ملایر بلوار سلامت به نام این شهید عزیز نامگذاری شد.

وی گفت: هماهنگی بین بنیاد شهید و امور ایثارگران، سپاه، شهرداری و اعضای شورای شهر ملایر از ابتدای سال ۹۸ در نامگذاری‌ها در سطح شهرستان از نام یکی از شهدای گرانقدر استفاده شده و ورزشگاه ۵ هزار نفره ملایر به نام شهید شاخص سال ۹۸، شهید روحیان نامگذاری مزین شده است.

 فرماندار ملایر با بیان اینکه سال گذشته به صورت هفتگی بازدید‌ها و سرکشی‌های مستمری از خانواده‌های شهدا و ایثارگران صورت گرفت تصریح کرد: استاندار نیز ارادت ویژه‌ای به خانواده‌های معظم شهدا دارد که یکی از این موارد کمک ۵۰ میلیون تومانی برای تکمیل مسکن خانواده شهید غلامی در سال گذشته بود.

وی افزود: یکی از برنامه‌های شاخص که در شهرستان برگزار شد، گرامیداشت یاد و خاطره شهدای ارتش با محوریت شهدای خلبان بود و برای انجام این برنامه چندماه برنامه‌ریزی انجام شد.

ولدی گفت: این برنامه با حضور مسئولین کشوری و استانی و حضور خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران با پوشش خبری بسیار خوب برگزار شد.

وی با بیان اینکه هر آنچه ما داریم از جمله امنیت و آسایش به برکت خون شهدا و رشادت ایثارگران و خانواده‌های آنهاست گفت: مردم ما نیز گوش به فرمان مقام معظم رهبری هستند و ایشان نیز مدبرانه مدیریت جهان اسلام را بر عهده دارند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار