کد خبر: ۸۴۴۷۸۸
تاریخ انتشار: ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۶:۱۲ 02 May 2020

 

تابناک/مهم‌ترین حوادث قزوین امروز سیزدهم اردیبهشت سال ۹۹ را می‌توانید در بسته خبری بخوانید.

تابناک/به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ، سرهنگ علی بیگی سرپرست پلیس مبارزه با موادمخدر استان قزوین گفت: در اجرای طرح مبارزه با سوداگران مرگ، ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان از انتقال مقادیری مواد مخدر توسط یکی از سوداگران مرگ با یک دستگاه سواری ریو به سمت استان‌های شمالی مطلع شدند.

او افزود: ماموران قزوین با هماهنگی‌های صورت گرفته با پلیس شهرستان رودبار و استقرار ماموران در ورودی شهرستان لوشانموفق به شناسایی خودروی مورد نظر شدند و آن را متوقف کردند.

سرپرست پلیس مبارزه با موادمخدر استان اضافه کرد: در بازرسی ماموران از خودرو ۱۰ کیلو و ۵۰۰ گرم تریاک کشف و راننده خودرو دستگیر شد.

سرپرست پلیس مبارزه با موادمخدر استان قزوین تصریح کرد: متهم پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شد.

توقیف ۱۶ دستگاه موتورسیکلت متخلف در قزوین

فرمانده انتظامی شهرستان قزوین گفت: طرح ارتقای امنیت اجتماعی در پاسخ به مطالبات مردم و با هدف برخورد با وسایل نقلیه متخلف و افزایش احساس امنیت، در محور باراجین این شهرستان به مرحله اجرا درآمد.

سرهنگ بیژن خدایی افزود: در اجرای این طرح، ماموران ۱۶ دستگاه موتورسیکلت غیر مجاز و متخلف به علت سلب آرامش و آسایش شهروندان، فاقد پلاک بودن، انجام حرکات نمایشی، تغییر در صدای وسیله نقلیه و رانندگی خطرناک توقیف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان قزوین ضمن دعوت مردم به رعایت قوانین و مقررات، توصیه کرد: به منظور تامین امنیت پایدار، با پلیس تعامل و همکاری مستمر داشته و در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک، مراتب را به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.

ناکامی مسافران اتوبوس در انتقال مواد مخدر در قزوین

سرپرست پلیس مبارزه با مواد مخدر استان گفت: روز گذشته ماموران اداره عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر استان حین کنترل خودرو‌های عبوری در عوارضی آزاد راه "قزوین-زنجان"، یک دستگاه اتوبوس را برای بازرسی متوقف کردند.

سرهنگ علی بیگی افزود: در بازرسی بعمل آمده، از یک مسافر ۲ کیلوگرم تریاک که در وسایل همراهش جاسازی کرده بود کشف شد.

این مقام انتظامی در ادامه گفت: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر در اقدامی دیگر حین بازدید از یک دستگاه اتوبوس به یک مسافر مشکوک شدند ودر بازرسی از کوله پشتی همراه او یک کیلوگرم تریاک کشف کردند.

سرهنگ علی بیگی گفت: متهمان برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی تحویل داده شدند.

کشف میلیاردی دستگاه استخراج بیت کویین در بوئین زهرا

فرمانده انتظامی استان گفت: مأموران پلیس آگاهی با اقدامات اطلاعاتی محلی را که در یکی از روستا‌های شهرستان ارز دیجیتال استخراج می‌شد، شناسایی کردند.

سردار مهدی حاجیان افزود: مأموران با انجام مراقبت‌های نامحسوس پلیسی و پس از هماهنگی با مرجع قضائی در بازرسی از محل ۲۷۰ دستگاه بیت کویین کشف کردند.

فرمانده انتظامی استان قزوین با اشاره به ارزش ۸ میلیارد ریالی کالای مکشوفه اضافه کرد: در این زمینه یک نفر دستگیر شد.

یک کشته در واژگونی نیسان وانت

رئیس مرکز اطلاع رسانی پلیس قزوین گفت: در محورآبگرم –حصار بر اثر واژگونی خودروی نیسان وانت، راننده خودرو به علت شدت صدمات وارده در دم فوت کرد.

سرهنگ خامدی افزود: کارشناسان پلیس راه بی توجهی به جلو راننده را علت وقوع این حادثه اعلام کردند.

واژگونی خودروی لیفان با ۲ کشته و یک مجروح

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان گفت: یک دستگاه خودروی سواری لیفان در مسیر شهر محمدیه به قزوین نرسیده به عوارضی واژگون شد که در این سانحه راننده و سرنشین خودرو به علت جراحات وارده در صحنه تصادف فوت کردند و یک نفر نیز مجروح شد.

سرهنگ احمد اشرفی با اشاره به اینکه سرنشین ۱۰ ساله بلافاصله توسط عوامل امدادی به مراکز درمانی اعزام شد، افزود: کارشناس پلیس راه، علت این حادثه را بی توجهی به جلو از سوی راننده لیفان اعلام کردند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار