کد خبر: ۸۴۴۶۴۶
تاریخ انتشار: ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۲:۵۰ 02 May 2020
آسمان استان تهران زرد می‌شود

تهران - مدیرکل هواشناسی استان تهران گفت: از بعدازظهر امروز شنبه تا پایان یکشنبه با نفوذ سامانه بارشی، رگبار باران گاهی همراه با رعد و برق، تند باد موقتی و در بعضی مناطق مستعد احتمال وقوع تگرگ است.

 

 

 

 

 

 

 

مجتبی جلالی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این وضعیت جوی برای نیمه شمالی و غربی استان تهران پیش بینی می شود.

وی ادامه داد: بالاآمدن موقتی سطح آب رودخانه ها، جاری شدن روان آب و آب گرفتگی بعضی معابر، لغزندگی جاده های مواصلاتی کوهستانی و خطر برخورد صاعقه احتمال می رود.

مدیرکل هواشناسی استان تهران توصیه کرد: شهروندان از توقف و اتراق در حاشیه رودخانه ها و مسیل ها به جد خودداری کنند همچنین عدم صعود به ارتفاعات، محکم کردن سازه های موقت، پوشش گلخانه ها، تابلوهای تبلیغاتی و اقدامات پیشگیرانه برای حفاظت از محصولات کشاورزی باید مورد توجه قرار گیرد.

جلالی با اشاره به اینکه دمای هوای تهران در اواسط هفته گرم خواهد شد گف: از دوشنبه(پانزدهم اردیبهشت) تا چهارشنبه (هفدهم اردیبهشت) افزایش نسبی دما بین ۳ تا ۶ درجه سانتی گراد انتظار می رود.

به گزارش ایرنا، مخاطراتی مانند سیل، توفان، آتش‌سوزی جنگل و از این قبیل به گونه‌ای هستند که به وسیله سیستم‌های هشدار اولیه (مانند سامانه‌های هواشناسی) یا قابل پیش‌بینی هستند یا  زود از وقوع آنها مطلع می‌شویم و می‌توانیم خود و خانواده خود را نجات دهیم. سازمان هواشناسی اخطاریه های خود را در سه سطح «زرد » ، «نارنجی» و «قرمز» منتشر می کند؛ سطح زرد معادل اطلاعیه سازمان هواشناسی بوده و افراد باید برای حوادث احتمالی به گوش باشند و آخرین اخبار را از رسانه های معتبر دریافت کنند.

 

کانال تلگرام بورس

 

 

 

کانال تلگرام بورس گروه تلگرام بورس اینستاگرام نبض بورس
کانال روبیکا بورس کانال ایتا بورس توییتر نبض بورس
سهام عدالت افزایش سرمایه عرضه اولیه

 

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار