کد خبر: ۸۴۴۱۵۴
تاریخ انتشار: ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۹:۱۵ 30 April 2020

برندگان مسابقه بازیگری انجمن هنرهای نمایشی آستارا اعلام شد

تابناک/ انجمن هنرهای نمایشی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی آستارا اعلام کرد: برندگان مسابقه تصویری و مجازی بازیگری تک‌نفره که با شرکت هنرمندانی از سراسر کشور از فروردین ماه آغاز شده‌بود، مشخص شده‌است و جوایز آنها از طریق پست ارسال خواهد شد.

سیامک حسن زاده رئیس انجمن هنرهای نمایشی اداره ارشاد آستارا روز پنجشنبه در این اداره گفت: ۱۱۵ اثر از هنرمندان استان های مختلف از طریق فضای مجازی به دبیرخانه این مسابقه ارسال شده و ۲۰ اثر به بخش نهایی راه یافته بود.

 وی اظهار کرد: در این مسابقه عاطفه تیموری از تهران به مقام اول دست یافت، مهدی اسکندری از زنجان عنوان دوم را به خود اختصاص داد و فاطمه نصیری از بندر گز و نسرین نباتی از زنجان به طور مشترک سوم شدند.

وی بیان کرد: بازیگران با تلفن همراه و با موضوع آزاد، هنر بازیگری تک نفره خود را حداکثر در یک دقیقه تصویر برداری کرده بودند و داوران این مسابقه رضا جوشنی از تهران، امیر حامد از گیلان و رضا یاوری از زنجان بودند.

وی ادامه داد: برای پیشگیری از شیوع کرونا آئین تجلیل از برگزیدگان مسابقه برگزار نشد و جوایز پست خواهد شد.

حسن زاده ادامه داد: این مسابقه با همکاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی آستارا و انجمن هنرهای نمایشی گیلان و با هدف غنای اوقات فراغت بازیگران در ایام خانه نشینی پیشگیری از کرونا برگزار شد.

ویروس کرونا جزو خانواده بزرگی از ویروس‌ها است که از ویروس سرماخوردگی معمولی تا عامل بیماری سارس را شامل می‌شود و در معمولی‌ترین حالت، باعث سرماخوردگی می‌شود اما در مواردی باعث سندروم حاد تنفسی یا همان "سارس" می‌شود که نشانه‌های ابتلا به آن تب، سرفه و تنگی نفس است.

این ویروس که شیوع آن از اواخر دسامبر سال گذشته میلادی (دی ماه) در چین شروع شد، علاوه بر ۳۰ استان و منطقه چین، به بیش از ۲۰۰ کشور از جمله آمریکا، استرالیا، تایلند، مالزی، کره جنوبی، ژاپن، کانادا، سوئد، اسپانیا، فرانسه، امارات متحده عربی و ایران نیز سرایت کرده است.

شهرستان آستارا با ۹۱ هزار نفر جمعیت در غرب استان گیلان واقع شده است و ۴۰۰ هنرمند در هفت انجمن هنری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی آن فعالیت می کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار