روز کارگر
درآستانه روز کارگر؛ جواد حسنی سرپرست سازمان صنعت، معدن و تجارت استان مرکزی با انتشار پیامی یازدهم اردیبهشت ماه، روز جهانی کارگر را به تلاشگران عرصه تولید و اشتغال تبریک گفت.
کد خبر: ۸۴۳۸۸۶
تاریخ انتشار: ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۲۱:۰۸ 29 April 2020
 
 56 درصد ازجمعیت استان درمشاغل کارگری فعالیت دارند
 جواد حسنی ، در آستانه روز کارگر به صورت سر زده در یکی از واحدهای تولیدی استان حضور یافته و در دیداری صمیمی با کارگران این واحد روز کارگر را به 

متن این پیام بدین شرح است:

 

استقلال ملت و کشور به تلاش و زحمت کارگران بستگی دارد مقام معظم رهبری

روز جهانی کارگر، روز قدردانی از مردان و زنان بلندهمتی است که در چرخه اقتصاد کشور و فراهم آوردن منابع مورد نیاز برای اجرای طرح‌های اجتماعی و رفاهی در مسیر توسعه پایدار جوامع، نقش کلیدی و حیاتی دارند.

این روز و تجلیل از خدمات عزیرانی که با نیروی اندیشه و خلاقیت خود و نیز به مدد بازوان توانمند و روحیه سختکوشی و مجاهدت مثال‌زدنی، نقش‌آفرینان اصلی عرصه کار و خدمت هستند و عزت و سربلندی را برای کشور به ارمغان آورده و چرخ‌های صنعت و تولید کشور را به حرکت در می‌آورند را گرامی داشته و قدردان تلاش‌های خستگی ناپذیر این بلند همتان هستیم.

در سال ۱۳۹۹ که از سوی مقام معظم رهبری به نام سال "جهش تولید" نامگذاری شده است با تلاش‌های صادقانه جهادگران عرصه تولید انشالله شاهد رونق و شکوفایی اقتصاد کشور بیش از پیش خواهیم بود.

اینجانب با تبریک روز جهانی کارگر و ضمن تقدیر از زحمات همه تلاشگران عرصه جهاد اقتصادی استان تلاش‌های شبانه‌روزی همه کارگران پرتلاش و زحمتکش ایران اسلامی را ارج نهاده و سلامتی، سعادت و بهروزی همه آنان را از خداوند متعال خواستارم.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار