مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید پردیس از خدمات اجرایی مترو پردیس به طول ۲۴ کیلومتر از ترمینال شرق تهران تا فاز ۳ پردیس خبر داد.
کد خبر: ۸۴۳۶۱۰
تاریخ انتشار: ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۳:۵۹ 29 April 2020
تهران| مترو پردیس با اعتبار 5000 میلیارد تومان راه‌اندازی می‌شود

سید مهدی هدایت اظهار داشت: امضای تفاهم‌نامه با قرارگاه خاتم‌الانبیاء(ص) در مورد ساخت مترو در اواخر سال گذشته منعقد گردید و جهت اخذ مصوبه به هیئت دولت فرستاده شد.

وی سپس افزود: قطار برقی شهری یکی از مؤلفه‌ها و نیازهای شهرستان پردیس با توجه به افزایش روند جمعیت و مسکن مهر به صورت فنی توسط مشاوران و کارشناسان مورد بررسی و با زیرساخت تهیه نقشه‌های اجرایی در فازهای 1، 2  و 3 وارد مرحله اجرایی قرار گرفت.

مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید پردیس با اشاره به مشخصات فنی پروژه مترو پردیس بیان کرد: طول خط مترو حدود 24 کیلومتر و یک پل در مسیر راه به طول 800 متر و ارتفاع 65 متر از ایستگاه ترمینال شرق تهران آغاز و یک ایستگاه میانی در جنوب فاز 5 و ایستگاه پایانی در جنوب فاز 3 پردیس خواهد بود.

هدایت ادامه داد: شروع عملیات زیرساختی مترو نیاز به تجهیز کارگاه دارد که با شیوع ویروس کرونا سبب کُندی در روند اجرایی کار شده است و اکنون با پیگیری‌های انجام شده امید است در آینده نزدیک با اخذ مصوبه دولت وارد مرحله اجرایی و عملیاتی این پروژه باشیم.

وی در پایان خاطرنشان کرد: با راه‌اندازی مترو افق جمعیتی زودتر شکل می‌گیرد و اشتغال پایدار برای ساکنان شهرهای جدید فراهم می‌شود.

برچسب ها: مترو پردیس
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۳۷ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۵
چرا به مترو قائم وصل نشد؟
همینجوری با ازدحام جمعیت تو مترو خط ۲ نمیشه نفس کشید.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار