کد خبر: ۸۴۳۵۴۸
تاریخ انتشار: ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۱:۵۴ 29 April 2020

 

تابناک/ شنیده ها حکایت از آن دارد که در شهر آستانه اشرفیه چند روز قبل، هنگامی که یک موتور سوار در حال سرقت کیف و اذیت و آزار یک دختر جوان بود، یکی از کسبه به نام مرحوم یوسف حسین پور برای نجات فرد مورد سرقت قرار گرفته وارد درگیری می شود که با چاقو کشی موتور سوار و مضروب کردن وی از ناحیه گردن سبب قتل وی گردید.

اگرچه جزئیات چندانی از این اتفاق در دسترس نیست، اما بنا به آنچه در فضای مجازی آمده، چنین حادثه ای در شهر آستانه رخ داده است. نرجس محمددوست عضو شورای اسلامی شهر آستانه اشرفیه در واکنش به این اتفاق پیام تسلیتی برای خانواده آن مرحوم منتشر کرده است:

کل من علیها فان و یبقی وجه ربک ذو الجلال و الاکرام

سرکار خانم فرهادی و خانواده ی محترم حسین پور

ضایعه درگذشت مرحوم یوسف حسین پور ، که با شجاعت و غیرت در دفاع از انسان و انسانیت بود بسیار سبب تالم و تاثر شد اما بدون شک بیانگر آن است که انسانیت و شرف همچنان زنده است ،درگذشت عزیزتان که امروز مطمئنا عزیز ما مردم آستانه اشرفیه است را از صمیم قلب تسلیت عرض می کنم.

خداوند متعال روح پاکش را با مولایش علی ( ع ) محشور و به شما صبر جمیل عنایت نماید.

با احترام
نرجس محمددوست لشکامی / عضو شورای اسلامی شهر آستانه اشرفیه / ۴ اردیبهشت ۹۹

 

همچنین کانال تلگرامی آستان نیوز نیز با توضیح این اتفاق به صورت خلاصه نوشته است:

مرد باغیرت مرحوم یوسف حسین‌پور روحت شاد

انسان شریفی که جان خود را بخاطر انسانیت و دفاع از جان و مال یک زن بی دفاع در خیابانهای آستانه؛ تسلیم حق نمود تا زنان شهرش امنیت داشته باشند

او با ایثار جان خود بار دیگر ؛
درس شهادت را به ما آموخت

گفتنیست در حال حاضر جزئیات بیشتری در خصوص چگونگی این حادثه و همچنین دستگیری قاتل یا قاتلین در دسترس نیست و باید منتظر اخبار تکمیلی در این خصوص ماند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار