مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید پردیس از تکمیل و بسته شدن پرونده پروژه‌های مسکن مهر تا پایان سال جاری در این شهر خبر داد.
کد خبر: ۸۴۲۸۰۷
تاریخ انتشار: ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۶:۱۹ 27 April 2020

سید مهدی هدایت با بیان اینکه عملیات اجرایی ۸۲ هزار واحد پروژه مسکن مهر سال ۹۱ در شهر جدید پردیس آغاز شده، اظهار داشت: علی رغم افزایش قیمت مصالح ساختمانی و هزینه‌های بسیار زیادی که به لحاظ توپوگرافی خاص شهر جدید پردیس در بحث آماده سازی داشت تا به امروز ۴۵ هزار واحد مسکن مهر تکمیل شده است.

وی افزود: مشکل بقیه واحدها بیشتر در بخش عملیات آماده سازی بود و به دلیل کمبود منابع در این بخش و همچنین در جهت کمک به تکمیل پروژه‌های مسکن مهر و کمک به آورده مالکان واحدهای مسکن مهر دولت با پیشنهاد مجمع وزارت راه و شهرسازی و پیگیری شخص مقام عالی وزارت با مصوبه‌ای که در قانون بودجه سال ۹۸ و ۹۹ از مجلس گرفته شد به مجمع راه و شهرسازی و شرکت عمران شهر جدید پردیس که زیر مجموعه این وزارتخانه است اجازه دادند از محل تبصره ۸ همین قانون بودجه هزار میلیارد تومان وام که بازپرداخت آن توسط خود مجمع وزارت راه و شهرسازی و شرکت عمران انجام خواهد شد با دریافت تسهیلات مباحث مربوط به آماده سازی و زیربناهای مسکن مهر پردیس از این محل کامل شود.

مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید پردیس ادامه داد: خوشبختانه با پیگیری‌های که انجام شد مصوبه مربوط به بانک مسکن و بانک مرکزی بابت پرداخت این تسهیلات اخذ و طی هفته‌های آینده قرار داد وام هزار میلیارد تومان با بانک مسکن نهایی خواهد شد.

هدایت بیان داشت: امسال با تزریق این منابع در بحث تکمیل پروژه‌های مسکن مهر مشکلی نخواهیم داشت.

وی تصریح کرد: به جز این هزار میلیارد تومان، ۴ هزار میلیارد تومان هم از منابع خود مجموعه وزارت راه و شهرسازی، از محل تسهیلات و آورده متقاضیان برای پروژه‌های مسکن مهر پردیس هزینه خواهد شد.

مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید پردیس یادآور شد: امسال سرجمع ۵ هزار و ۲۰۰ میلیارد تومان برای تکمیل پروژه‌های مسکن مهر پردیس هزینه خواهیم کرد و پرونده این پروژه‌ها تا آخر امسال با تکمیل تمامی روبناها و خدمات مورد نیاز بسته می‌شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار