در تذکر اعضا شورای اسلامی شهر تبریز مطرح شد؛
محرم محمدزاده در تذکری گفت: مدت‌هاست برخی از نیرو‌های با سابقه از برخی شرکت‌ها و سازمان ها کنار گذاشته می‌شود و در این میان ۱۴ نفر از این نیروها در سازمان ورزش چندین ماه است بیکار شده و از خانواده های خود شرمنده هستند.
کد خبر: ۸۴۲۴۰۸
تاریخ انتشار: ۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۵:۵۸ 26 April 2020

به گزارش تابناک تبریز، محرم محمدزاده گفت : با وجود تعدیل این نیروها اما افراد جدیدی استخدام شده و حکم خود را نیز دریافت کرده اند.

این عضو شورای اسلامی شهر تبریز تصریح کرد: ‌تبدیل وضعیت ها باید هرچه سریعتر انجام شود چرا که وضعیت روحی کارمندان  مناسب نیست همه به دنبال پیدا کردن پارتی و آشنا برای عقب نماندن از قافله تبدیل وضعیت ها هستند.
محمد زاده تصریح کرد: در میان این نگرانی ها شنیدن خبر هدایت برخی از نیروهای حجمی  مترو  به سمت بیمه بیکاری قابل توجه بوده، حال اینکه برای چند ماه کارکنان را به بیمه بیکاری نمی فرستند و این کارکنان باید حفظ شوند.
وی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه سال، سال فضای سبز است گفت: از هم اکنون شورا ستیزی آغاز شده امروز‌ که شهر زیبا شده براساس تصمیمات شورا بوده است. محلات حاشیه‌ای شهر از گل کاری محروم‌هستند از حجیم‌کاری‌ پرهیز کنیم و محلات کم برخوردار را نیز ببینیم.
این عضو شورای اسلامی شهر تبریز تصریح کرد: در برخی محلات برزن‌ ها از ساخت و ساز جلوگیری نکرده اند اما پس از اتمام ساخت و ساز امروز به آنها مجوز انشعاب نمیدهند.
محمد باقر بهشتی نیز در تذکر خود گفت: بودجه‌ای‌ که شهرداری در سایت ارائه کرده مصوب شورا نبوده و در این خصوص تخلف انجام شده شهرداری باید این بودجه را برداشته و بودجه مصوب شورا را جاگذاری کند.
وی افزود: شهرداری توجه و اطلاعی از بودجه تصویبی و تبصره و لوایح ندارد
بهشتی درخواست کرد: شورای شهر زمانی برای ارائه گزارش حسابرسی‌ اختصاص دهد
فریدون بابایی اقدم نیز با بیان اینکه پس از کش و قوس‌ ها زیاد زمین‌ اسد‌گولی‌ در اختیار شهرداری قرار گرفت که از استاندار عزیز تشکر می‌کنم گفت: بودجه مصوب شورای شهر در شهرداری و فرمانداری تغییر می‌یابد که قانونی نیست.
وی افزود: معطل ماندن مصوبه شورا و کمیسیون در خصوص ساخت و ساز غیر مجاز باید تعیین تکلیف شود چرا که حتی در محلات کم برخوردار پول هایی برای ساخت و ساز غیر مجاز ردوبدل می‌شود.
بابایی اقدم اظهار داشت: برزنی‌ که پول گرفته و از ساخت و ساز غیر مجاز چشم‌ پوشی‌ کرده با فیلم بازی کردن می‌گوید انجام وظیفه کرده‌ام.
وی با اشاره به بحث خزانه متمرکز گفت: این بحت با وجود تصمیم‌گیری و تصویب اما متاسفانه اجرا نمی‌شود که باید رسیدگی شود.
این عضو شورای اسلامی شهر تبریز تاکید کرد: در شهرک صیاد شیرازی‌ مجوز‌ تاسیس ها صادر شده اما یه دلیل برخی نواقص با مشکلات مواجه‌ هستند‌  و متاسفانه ‌شهرک جوانان از طرح تفصیلی تبریز حذف شده است.
سخنگوی شورای اسلامی شهر تبریز ضمن تبریک ایام ماه رمضان روز کارگر و روز معلم گفت: از زحمات مدیریت و کادر بیمارستان بین‌المللی تشکر می‌کنم.
کریم صادق زاده اظهار داشت: امیدوارم به زودی تبدیل وضعیت پرسنل براساس قانون و امنیت شغلی انجام‌شود .‌
وی با بیان اینکه مصوبه‌های شورای شهر درخصوص افزایش سطح رفاه کارگران و کارکنان فعال شود اظهار داشت: نماینده های کارگران در جلسه تعیین حداقل دستمزد مصوبه را امضا نکردند .
وی با اشاره به اینکه در نامه‌های جداگانه به رهبر انقلاب و رئیس دیوان عدالت اداری و رئیس قوه‌ قضائیه خواستار توجه به حق و حقوق کارگران ‌شدیم تصریح کرد: قانون سخت و زیان آور پاکبانان باید اجرا شود و بازنشستگان پاکبان با حداقل سن با مشکل روبرو هستند
صادق زاده اضافه کرد: اگر در شهر گلکاری می‌شود و سال سال فضای سبز است تصمیم شورای شهر است و ۲۰ هکتار باغ به عنوان باغ های شهر تبریز تبدیل می‌شود اما باید توجه داشت هیچکس‌نمی‌تواند این کار را به نام خود ثبت کند
شکور اکبر نژاد  نیز با اشاره به حادثه آدم ربایی‌ در شهرک باغمیشه گفت: این موضوع را باید از مناظر مختلف بررسی کرد و از شهروند مسئولیت پذیر تشکر کرد.
وی افزود: ‌از نیروی انتظامی تقدیرمی‌کنیم ولی گلایه مندیم که این‌حادثه رخ داده  چرا که پیش از این با توجه به تعدد موارد مربوطه میتوانستند به شهروندان هشدار بدهدند.
اکبرنژاد تاکید کرد: خداراشاکریم‌که شهروندان خوبی داریم‌ که از این‌ فاجعه جلوگیری کرده‌اند.
عبداله تقی پور نیز ضمن انتقاد از انتصابات گفت: انتصابات در شهرداری باید مشخص شود .‌
وی گفت: چرا افراد لایق در داخل شهرداری استفاده نمی‌کنند‌ و از خارج‌ سیستم‌ برای مدیریت افراد وارد می‌شوند.
تقی پور اظهار داشت: شرایط بازنشستگی ها باید شفاف سازی شود و معلوم‌شود چه کسانی بازنشسته می‌شوند.
عضو شورای اسلامی شهر تبریز افزود: امسال ۱۸۰ میلیارد تومان برای آسفالت ریزی اختصاص یافته مدیریت در شهرداری وجود ندارد که بگوید  تضمین ۱۰ ساله برای آسفالت ریزی می‌دهم
وی تاکید کرد: پنج درصد هزینه عمرانی‌ شهر در حوزه آسفالت است اما ۹۵ درصد گلایه مردم‌از آسفالت می‌باشد.
تقی پور اضافه کرد: آسفالت‌ریزی در شهرداری باید ۱۰ سال عمر کند و از پیمانکاران‌ بجای ضمانت ۲ ساله ضمانت ۵ ساله گرفته شود.
 
عضو شورای اسلامی شهر تبریز اضافه کرد: کمیسیون عمران در بحث اولویت بندی های آسفالت وارد نمی‌شود و اولویت بندی براساس پی‌اس آی‌ خواهد بود.
سعید  نیکو خصلت گفت: ۳۰‌سال بعد خواهیم ‌فهمید که وظیفه شهرداری آسفالت نیست شهر هوشمند است
 رییس شورای اسلامی شهر تبریز نیز گفت: حقوق کارگران تامین نیرو از ماه آینده برمبنای سال جدید پرداخت می‌شود و مابه‌التفاوت‌ ماه فروردین پرداخت می‌شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار