کد خبر: ۸۴۱۰۵۲
تاریخ انتشار: ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۰۴:۳۵ 22 April 2020

به گزارش خبرنگار «تابناک»؛ نشر آپريس در زمينه چاپ كتابهای عمومی بیشتر فعالیت دارد و کار خود را در حوزه نشر از سال ١٣٩٦ در تهرآن آغاز نموده و تا به الان بيش از ۲۰۰ جلد كتاب در زمينه‌های گوناگونی به چاپ رسانده، در حوزه های مختلفی همچون: موسيقی، تاريخی، علمی، دانشگاهی، هنری، ورزشی، رمان، شعر، ترانه، كودک و نوجوان، روانشناسی، تغذيه، تست و ... که در سراسر كشور علاوه بر چاپ، توزیع شده است.

 

میتوان گفت، نشر آپريس نقش به سزايی در زمينه اشاعه‌ی «فرهنگ» ، «كتابخوانی» و بالا بردن سطح مطالعه داشته است.
شایان ذکر است که «انتشارات آپريس» به مدير مسئولی خانم «مهسا مردانی» فعالیت می‌کند و خانم مردانی در زمينه ترجمه و نويسندگی آثار متعددی دارند ، ایشان با ايفا نقش مثبت خود در جامعه و تلاش در عرصه چاپ و نشر قدم مهمی را در اين راه برداشته‌اند.

کتاب در طول سالیان دراز، بازگو كننده اتفاق‌های تاريخی و اجتماعی است، نقش برجسته و سازنده کتاب در تکامل فردی و اجتماعی بسیار مشهوده و اصلاً شايسته نیست به چنین عنصر مهمی کم توجّه باشیم و آنرا فراموش کنیم.

در همین راستا شاهد بودیم که انتشارات آپريس با شركت فعال در نمايشگاه‌های مختلف و برگزاری نمايشگاه‌های خصوصی در اين حوزه بسیار فعال بودند و با استقبال خوبی هم از سوی مردم مواجه شدند آنهم با وجود مشكلات فراوان در زمینه «نشر و كتابخوانی» انشاءالله شاهد این باشیم که بر اين مشكلات با حمایت مردمی غلبه کند.

اگر دقت كنيم متوجه می‌شويم كه در طول تاريخ همه اطلاعات بشريت ، از طریق کتاب جاودانه مانده‌اند و این گویای اهمیت عنصر کتاب در پویایی جامعه است و روابط و تبادل فرهنگی جوامع بشری نیز در پرتو کتاب پر رونق شده است.

سايت aprisbook.ir
آدرس انتشارات entesharat_apris

 با انتشارات آپريس بیشتر آشنا شوید

انتهای پیام/*

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار