برنامه‌های گرامیداشت چهلمین سالگرد هفته دفاع مقدس در استان کهگیلویه و بویراحمد تشریح شد.
کد خبر: ۸۴۰۷۸۷
تاریخ انتشار: ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۰۹:۰۹ 21 April 2020
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد، به نقل از صدا و سیما مسئول بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس این استان گفت: نشست شورای هماهنگی حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان با هدف برنامه ریزی و بهره گیری از ظرفیت ادارات برای اجرای برنامه های این مناسبت برگزار شد.
سرهنگ آسمند با اشاره به اینکه کمیته‌هایی از جمله کمیته فرهنگی، اجتماعی و رسانه ای، مراکز فرهنگی و یادمان دفاع مقدس، ورزش وجوانان و روحانیان کار برگزاری گرامیداشت چهلمین سالگرد دفاع مقدس را برعهده دارند افزود: تولید فیلم مستند ۴۰ دقیقه ای، تدوین ۶۰ مقاله، برپایی نمایشگاه اسناد دفاع مقدس، مسابقات ورزشی وهنری و جشنواره تئاتر از مهمترین برنامه‌های این شورا است.
آسمند اضافه کرد: راه اندازی مرکز فرهنگی و هنری استان و تکمیل ۲۱ یادمان شهید در استان نیازمند تامین اعتبار است که با توجه به وعده‌های مسئولان برای تامین اعتبار دومیلیارد تومانی شهرداری و سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان انتظار می‌رود تا پایان امسال این اعتبار تعیین تکلیف شود.
مدیر کل صداوسیمای مرکز کهگیلویه و بویراحمد نیز در این نشست با اشاره به اینکه در طول روز ۱۴ ساعت برنامه در زمینه‌های ایثار و شهادت در قالب‌های مختلف در صدا و سیما تولید و پخش می‌شود، گفت: در همین زمینه ۲۰ قسمت انیمیشن از کتاب پایی که جا ماند تولید و از شبکه‌های سراسری و استان پخش شده است.
آقای رئوف افزود: صدا و سیما همچون سال‌های گذشته آماده پوشش و تولید برنامه‌هایی بامحتوای دفاع مقدس است.
جمالی معاون سیاسی و امنیتی استاندار هم با تاکید بر اجرای مصوبات این نشست گفت: ماهر چه داریم از برکت خون شهدا است و تمام دستگاه‌ها و ادارات باید از ظرفیت بودجه فرهنگی خود برای اجرای مصوبات نشست گرامی داشت هفته دفاع مقدس استفاده کنند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار