سردار مظاهر مجیدی با بیان اینکه برای حل مشکلات اقتصادی باید نگاه بسیجی در کشور جا بیفتد، گفت: همه باید باور داشته باشند که در خط مقدم جهاد اقتصادی قرار دارند که با این مسئله انگیزه لازم را برای فعالیت خواهند داشت و با این باور «جهش تولید» رقم خواهد خورد.
کد خبر: ۸۳۹۷۴۳
تاریخ انتشار: ۲۸ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۹:۱۲ 16 April 2020
فرمانده سپاه انصارالحسین (ع) استان همدان با بیان اینکه برای حل مشکلات اقتصادی باید نگاه بسیجی در کشور جا بیفتد، گفت: همه باید باور داشته باشند که در خط مقدم جهاد اقتصادی قرار دارند که با این مسئله انگیزه لازم را برای فعالیت خواهند داشت و با این باور «جهش تولید» رقم خواهد خورد.

به گزارش ایسنا، سردار مجیدی در تحلیل شعار سال با عنوان «جهش تولید» مطرح کرد: نزدیک به ۱۰ سال مقام معظم رهبری شعار سال را با گرایش وضعیت اقتصادی کشور انتخاب می‌کنند و درنظر دارند در حوزه اقتصادی نیز به استقلال برسیم که لازمه آن ایجاد زمینه‌های تولید در کشور است.

وی با اشاره به اینکه در سال «رونق تولید» اقدامات زیادی انجام شد، اما قانع کننده نبود، ادامه داد: در ادامه اقدامات سال گذشته در جهت «رونق تولید» باید «جهش» داشته باشیم و در این راستا باید ضمن تولید بیشتر در تمام زمینه‌ها گام‌های محکمی برداریم که چنین حرکتی مد نظر رهبر معظم انقلاب است.

فرمانده سپاه انصارالحسین (ع) استان همدان اظهار کرد: برای تحقق شعار سال سپاه در موضوعات مختلفی ورود پیدا کرده و با شناسایی کارگاه‌های تولیدی مشکلات آن‌ها را مرتفع کنیم تا در شتاب «جهش تولید» گام برداریم.

مجیدی اولویت فعلی کشور را رهایی از کروناویروس دانست و بیان کرد: در آغاز روز‌های کاری سال ۹۹ یعنی ۱۵ فروردین ماه کارگاه‌های تولیدی شهرک بوعلی را به عنوان مقدمه کار ضدعفونی کردیم تا کارکنان آن‌ها با آرامش بیشتری کار و تولید خود را آغاز کنند که البته این نوع اقدامات ادامه خواهد داشت.

وی با بیان اینکه برای حل مشکلات اقتصادی باید نگاه بسیجی در کشور جا بیفتد، خاطرنشان کرد: همه باید باور داشته باشند که در خط مقدم جهاد اقتصادی قرار دارند که با این مسئله انگیزه لازم را برای فعالیت خواهند داشت و با این باور «جهش تولید» رقم خواهد خورد.

فرمانده سپاه انصارالحسین (ع) استان همدان ادامه داد: رسانه‌ها باید این باور را جلو ببرند و انگیزه لازم را ایجاد کنند در این صورت می‌توان با ظرفیت دستگاه‌ها و بسیج اقشار راهکار‌های عملیاتی مورد نیاز جهش را مشخص کنیم.

مجیدی با بیان اینکه به وسیله جهش با برنامه‌ریزی مشخص و یک حرکت آفندی بزرگتری در مقابل تهدید‌های اقتصادی دشمن بایسیتم، گفت: کشور ما کشوری است که مورد تهاجم و جنگ اقتصادی قرار گرفته که در این شرایط یک شیوه عادی حرکت نمی‌تواند کفایت کند بلکه می‌توان با نگاه جهشی قوی به تولید برسیم چراکه با یک حرکت آرام به نتیجه نخواهیم رسید.

وی با اشاره به اینکه زمان کار و نیروی انسانی مختصص باید افزایش پیدا کند و در راستای جهش گام مؤثری برداریم، افزود: بسیج کارگران و اصناف مأموریت پیدا کردند که از کارگاه‌های تولیدی حمایت کنند تا بتوانیم حرکتی در کنار آن‌ها به عنوان پشتیبان فکری داشته باشیم.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار