امام جمعه جدید دهدشت:
امام جمعه دهدشت گفت: در شرایط فعلی کار جهادی و تلاش شبانه‌روزی ضروری است.
کد خبر: ۸۳۹۴۲۹
تاریخ انتشار: ۲۷ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۸:۴۵ 15 April 2020
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد به نقل از فارس ، حجت‌الاسلام علی وحدانی‌فر امروز در آیین تکریم و معارفه ائمه جمعه دهدشت با تبیین جایگاه نماز جمعه از نگاه امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری اظهار داشت: نماز جمعه قلب فرهنگی هر شهر است.
امام جمعه دهدشت با اشاره به هجمه‌های غرب علیه انقلاب و اسلام تصریح کرد: 300 شبکه ماهواره‌ای فارسی زبان برای اینکه اسلام و انقلاب را از این کشور بگیرند شبانه‌روز فعالیت دارند.
وحدانی‌فر گفت: تلاش دشمن بر این است در این برهه فضای جامعه ما را به سمت نا امیدی هدایت کند.
وی با اشاره به خدمات و فعالیت‌های مقابله با کرونا با بیان اینکه رویش‌های انقلاب در این بحران مشخص شد، بیان کرد: نیروهای جهادی بسیجی، دینی و انقلابی که در بحران‌ها از خودگذشتگی می‌کنند شاگردان مکتب انقلاب‌اند.
وحدانی‌فر نیاز امروز جامعه را حفظ وحدت دانست و گفت: تریبون نماز جمعه تریبون روشنگری، بصیرت و امیدآفرینی و وحدت و تریبون تشویق، ترغیب، همدلی و همفکری برای دفاع از ارزش‌ها و رسیدن به قله‌ای برای ظهور است.
امام جمعه دهدشت تصریح کرد: امروز مهمترین رسانه تاثیرگذار برای دفاع از اسلام تریبون نماز جمعه است و باید در اختیار جنگ اقتصادی و نظامی علیه دشمن قرار گیرد.
وی ادامه داد: تلاش می کنیم نماز جمعه در دهدشت در تراز انقلاب برگزار شود و به سمت مأمنی برای مستضعفان رود برای تحقق این امر دست یاری دراز می کنیم.
وحدانی‌فر با بیان اینکه تلاش‌ها باید جهادی و شبانه‌روز باشد تأکید کرد: امام جمعه ای نیستم در  دفتر بنشینم و منتطر گزارش کار فلان مسؤول باشم.
وی ادامه داد: بسیجی وار در صحنه کار می‌کنیم همان طور که دشمن شبانه روز ندارد ما هم نباید داشته باشیم. همه جهادی پای کار باشیم تا کارهای مد نظر رهبری را عملی کنیم.
وحدانی‌فر با بیان اینکه رسانه‌ها از من در خصوص جریان سیاسی مورد حمایتم می‌پرسند، افزود: باید بگویم من یک طلبه‌ام فضل ما به مدرک و جناح نیست بلکه بر این است که انقلابی هستیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار