سعید حدادیان مداح سرشناس که برای شرکت در بک مصاحبه لایو اینستاگرامی به جام‌جم رفته بود با دفاعش از سوپراستارهای تلویزیون خبرساز شد.
کد خبر: ۸۳۷۸۳۰
تاریخ انتشار: ۲۲ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۴:۲۶ 10 April 2020

به گزارش تابناک تبریز، سعید حدادیان در بخش‌هایی از حرف‌هایش از علی فروغی گلایه کرد و گفت: «وقتی به آقای پورمحمدی زنگ می‌زدم یا آقای فرجی، امکان نداشت بعد از ۵دقیقه به من زنگ نزدند. ولی خب آقای فروغی سرشان شلوغ است و جواب نمی‌دهند. البته محاسن زیادی دارند ولی تلفن جواب نمی‌دهند.»

حدادیان در ادامه این گفت‌وگو از این گفت که عادل فردوسی‌پور و پرویز پرستویی سرمایه تلویزیون هستند و مردم دوست‌شان دارند. نباید گذاشت آنها حذف شوند.

او سپس به تلویزیون دیدنش اشاره کرد و خاطره‌ای از سریال «پایتخت» گفت: «حاج خانم من تلویزیون‌بین حرفه‌ای است. من هم خودم نقد محتوای تلویزیون در خود تلویزیون در دهه ۶۰ و بعد در آموزش و پرورش می‌کردم. خانواده «پایتخت» می‌دیدند ، من هم نگاه می‌کردم. یک شب دیر شروع شد، زنگ زدم به مدیران تلویزیون گفتم اگر شروع نمی‌شود من بگیرم بخوابم!»

این مداح سرشناس در ادامه در تحلیل سریال «پایتخت» گفت: «از نظر بازیگری ۲۰ که نه ۲۰۰ است. قصه آن ولی جای کار داشت. یک تکه از خوبش بگویم. تنابنده در این سریال یک حمد و سوره خواند که از نظر تجویدی لنگه‌اش را در این ۴۰ سال نداشتیم. سکانس بد هم داشت. خانواده برنامه را می‌بیند. آن رقص توی ماشین شخصیت فوتبالیست خیلی بد بود.»

حدادیان ادامه داد:«من تنابنده را دوست دارم با هم دوستیم. به خودش هم گفتم بابا پنجعلی را حذف نکن. اسیر حرف بقیه نشو. پنجعلی اگر بود یک تشر می‌رفت، این‌قدر بحث‌ها ول نمی‌شد و رقص و آوازی نمی‌شد.»

او سپس از این گفت که به خاطر تجلیل محمدرضا گلزار از جانبازان و شهدای حرم به پشت صحنه مسابقه «برنده باش» رفته و تشکر کرده و گفت به خاطر اینکه گلزار همسایه حجه الاسلام ابوترابی امام جمعه تهران بوده از قبل هم این بازیگر را می‌شناخته.

حدادیان در بخش دیگری از این مصاحبه زنده به برنامه «دورهمی» رسید و گفت به رغم انتقاداتش از «دورهمی» به مهران مدیری زنگ زده و از تلاش‌هایش برای خنداندن مردم تشکر کرده چون دشمنان کشور مدام می‌خواهند بگویند ایرانی‌ها نمی‌خندند و این تلاش امثال مدیری ستایش‌آمیز است.خبرآنلاین

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار