جنگی‌مرنی:روابط عمومی دانش‌محور باشد
مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای اردبیل تاکید کرد: در انعکاس فعالیت‌های شرکت باید به دنبال ایجاد امید در مردم باشیم.
کد خبر: ۸۳۷۵۶۸
تاریخ انتشار: ۲۱ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۱:۱۴ 09 April 2020

به گزارش تابناک اردبیل،‌در مراسمی با حضور مدیرعامل و معاون منابع انسانی، مالی و پشتیبانی شرکت آب منطقه ای اردبیل رامین عاشوری، به سمت مدیر روابط عمومی و محمد نوتاش به سمت رئیس گروه منابع انسانی و آموزش شرکت معرفی شدند.

در ابلاغ مدیرعامل شرکت آب منطقه ای اردبیل خطاب به رامین عاشوری آمده است: «نظر به تعهد و سوابق ارزنده جنابعالی، به موجب این ابلاغ از تاریخ صدور به عنوان مدیر روابط عمومی شرکت منصوب می شوید. انتظار می رود در تحقق اهداف عالی شرکت و انجام وظایف و مسئولیت های مدیریت فوق و ماموریت های سازمانی محوله، تحت مدیریت اینجانب، تلاش و اقدام موثر نمایید.»

مدیرعامل شرکت آب منطقه ای اردبیل در این جلسه با اشاره به فعالیت های شرکت در سطح استان و لزوم اطلاع رسانی آنها به مردم عنوان کرد: باید با انعکاس فعالیت های شرکت به دنبال ایجاد امید در مردم باشیم.

مهندس عباس جنگی مرنی برقرای ارتباط با مردم و همکاران و اعتمادسازی بین سازمان و جامعه را دو وظیفه بزرگ روابط عمومی ذکر کرد و گفت: کار بزرگ روابط عمومی انعکاس فعالیت های شرکت به مردم و دریافت بازخورد از مردم می باشد تا در سایه آن بتوان برنامه ریزی موثر و کارساز انجام داد.

وی با بیان اینکه فعالیت های روابط عمومی باید بر مبنای علم باشد، تصریح کرد: برخورداری از فن و دانش علی الخصوص در رشته علوم ارتباطات می تواند در زمینه پیشبرد اهداف و برنامه های روابط عمومی مثمر ثمر واقع گردد.

مدیرعامل شرکت آب منطقه ای اردبیل همچنین در ابلاغی محمد نوتاش را به سمت رئیس گروه منابع انسانی و آموزش شرکت منصوب کرد.

در پایان این جلسه از خدمات محمد نوتاش بعنوان مدیر سابق روابط عمومی و اسرافیل رزمجو بعنوان رئیس سابق گروه منابع انسانی و آموزش شرکت قدردانی شد.

 

 

انتهای پیام

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
-
|
۱۳:۵۴ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۲
بایدبطورکلی دست کلیه کارکنان مشاوران ومعاونان اذربایجانشرقی روازاب منطقه ای اردبیل قطع کرد.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار