فریدون یاسمی در گفتگو با تابناک:
مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه کرمانشاه گفت: بیش از ٣۴٠ نفتکش در سطح استان که مربوط به شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه کرمانشاه بود گندزدایی و ضدعفونی شد.
کد خبر: ۸۳۷۵۶۳
تاریخ انتشار: ۲۱ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۱:۰۳ 09 April 2020

فریدون یاسمی در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه اظهار داشت: از زمان شروع اپیدمی کارگروهی با حضور نماینده استاندار، نماینده دادستان، نماینده دانشگاه علوم پزشکی و تعدادی از همکاران تشکیل دادیم و با توجه به اینکه بیش از ١٧٠ جایگاه در سطح استان اعم از سوخت مایع و CNG داریم از نماینده اتحادیه جایگاه داران نیز دعوت به عمل آورده شد که در این کارگروه حضور داشته باشند. جایگاه داران مکلف به رعایت بهداشت فردی و محیطی، از جمله نصب دستکش یک بار مصرف در جایگاه ها، گندزدایی، سطح زدایی و ضدعفونی کلیه سطوح جایگاه های عرضه شدند به علاوه استفاده کارگران از ماسک و دستکش و از همه مهم تر تزریق سوخت توسط فردی که برای این کار در جایگاه قرار داده شده و نصب بنر آگاهی رسانی و اطلاع رسانی بهداشتی در کلیه جایگاه ها، کنترل عملکرد جایگاه با حضور سازمان هایی مثل شبکه بهداشت و درمان، نماینده دادستان، نماینده استاندار و تعزیرات اقدامات دیگری در راستای جلوگیری از شیوع بیماری کرونا است که در حال حاضر انجام می شود.

وی در ادامه بیان داشت: عملکرد ١٧٠ جایگاه را تاکنون پایش و از ابتدا با همکاری نماینده دادستان تعدادی از جایگاه ها ٢۴ ساعت پلمپ شدند و بعد از رعایت این موارد مجددا مفتوح شدند. در ارتباط با بحث کارکنان و ارباب رجوع استفاده از دستکش و وسایل فردی استحفاظی و بهداشتی الزامی شد و نسبت به ضدعفونی کلیه تاسیسات از جمله انبار نفت و ساختمان های اداری اقدامات لازم صورت گرفت.

یاسمی در پایان گفت: بیش از ٣۴٠ نفتکش در سطح استان که مربوط به شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه کرمانشاه بود از طریق پیمانکاران بخش خصوصی ضدعفونی و گندزدایی شد و به علاوه رانندگان این نفتکش ها که از استان های بعضا دور مانند خوزستان، اراک و همدان وارد استان می شوند ملزم به رعایت موارد بهداشتی شدند. جلسات متعددی در ارتباط با بحث کنترل، پایش و نظارت بر عملکرد جایگاه های عرضه سوخت، CNG، تاسیسات، پیمانکاران و همچنین همکاران انجام دادیم. بر اساس دستور استاندار و همکاری از سوی وزارت نفت یک سوم همکاران در محل کار حاضر هستند و کارکنان خانم هم در محل کار حاضر نشدند و کارکنانی که بیماری مزمن داشتند با همکاری شبکه بهداشت و درمان شرکت ملی پخش از کار معاف شدند. در حال حاضر واحد HSC یا بهداشت محیط ما رعایت موارد بهداشتی در بین کارکنان و محیط را کنترل می کند.

 
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار