در بیستمین روز از فروردین ماه 99، سرپرست دانشگاه علوم پزشکی یاسوج، آخرین آمار مبتلایان به کرونا ویروس در استان را اعلام نمود.
کد خبر: ۸۳۷۴۱۳
تاریخ انتشار: ۲۰ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۵:۳۵ 08 April 2020
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی یاسوج؛ دکتر پرویز یزدانپناه با اشاره به اینکه 10 مورد جدید مبتلا به کرونا در استان شناسایی شده است، اذعان کرد: تعداد مبتلایان به کرونا در کهگیلویه و بویراحمد به 205 بیمار رسید.
وی خاطر نشان کرد: از 177 نمونه ارسال شده به ازمایشگاه های انستیتو پاستور تهران و آزمایشگاه تشخیصی مولکولی یاسوج، 10 بیمار مبتلا به کرونا شناسایی شده است.
دکتر یزدانپناه ابراز داشت: تعداد بیماران مبتلا به کرونا در استان کهگیلویه وبویراحمد تا روز چهارشنبه 20 فروردین 205 نفر شامل 114 مرد و 91زن است.
سرپرست دانشگاه علوم پزشکی یاسوج ضمن تقدیر از تلاش های حوزه بهداشت  در راستای اجرای مرحله دوم غربالگری، گفت: شهروندان در اجرای این مرحله به تماس‌های سامانه 190و 4030 پاسخ داده و با ماموران بهداشتی همکاری لازم را داشته باشند.  
دبیر ستاد استانی کرونا از عموم مردم خواست تا رعایت فاصله گذاری فیزیکی و اصول بهداشتی، در خانه ماندن و پرهیز از ترددهای غیرضرور را جدی بگیرند زیرا در صورتی که شهروندان، فاصله گذاری فیزیکی و نکات بهداشتی را رعایت نکنند تداوم بیماری در منطقه طولانی و تعداد موارد ابتلا بسیار زیاد تر خواهد شد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار