معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری کرمانشاه با اشاره به لغو کامل تردد اتوبوس‌های شهری گفت: در حال حاضر ناوگان تاکسیرانی کرمانشاه نیز با ۳۰ درصد ظرفیت فعال است.
کد خبر: ۸۳۵۶۳۶
تاریخ انتشار: ۱۴ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۳:۲۰ 02 April 2020

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل از ایسنا،محسن ارجمندی با اشاره به شیوع بیماری کرونا گفت: یکی از عوامل موثر در شیوع این بیماری بحث تردد افراد است و اگر ترددها محدود شود، عامل موثری در پیشگیری از این بیماری خواهد بود.

وی افزود: در بحث افزایش تردد در شهرها ناوگان حمل و نقل عمومی از جمله اتوبوس ها و تاکسی ها نقش مهمی دارند و محدودیت فعالیت آنها می‌تواند منجر به کاهش تردد افراد و در نتیجه کاهش شیوع این بیماری شود.

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری کرمانشاه با قدردانی از همکاری ناوگان حمل و نقل عمومی کرمانشاه گفت: خوشبختانه نیروهای فعال در ناوگان حمل و نقل عمومی شهر همکاری خوبی داشتند و بسیاری از آنها بصورت خودجوش فعالیتشان را تعطیل کردند.

وی افزود: در حال حاضر ناوگان اتوبوسرانی شهر به طور کامل فعالیت خود را لغو کرده و هیچ اتوبوس شهری در کرمانشاه فعالیت ندارد.

ارجمندی از کاهش فعالیت 70 درصدی ناوگان تاکسیرانی شهر کرمانشاه هم خبر داد وافزود: بسیاری رانندگان تاکسی بصورت خودجوش فعالیتشان را لغو کرده و ترددی در شهر ندارند.

وی افزود: در حال حاضر ناوگان تاکسیرانی شهر با ظرفیت محدود 30 درصدی فعال است و تاکنون دستورالعمل جدید در حوزه محدودیت فعالیت ناوگان حمل و نقل شهری صادر نشده و اگر دستور العمل جدیدی ابلاغ شود مطابق آن عمل می کنیم.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار