فضل الله رنجبر در گفتگو با تابناک:
فرماندار کرمانشاه گفت: به منظور اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی روز گذشته تمامی مسیرهای منتهی به مناطق تفریحی مسدود شد.
کد خبر: ۸۳۵۶۳۲
تاریخ انتشار: ۱۴ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۳:۰۵ 02 April 2020

فضل الله رنجبر در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه اظهار داشت:در راستای اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی روز گذشته تمامی مسیرهای منتهی به مناطق تفریحی و تفرجگاهی با همکاری دستگاه های اجرایی استان مسدود شد.این مسیرها با همکاری نیروی انتظامی، بسیج سپاه پاسداران و سپاه عشایری و راه های ورودی به پارک ها نیز توسط شهرداری کرمانشاه مسدود شد.

وی در ادامه بیان داشت: با مسدود شدن مسیرهای منتهی به تفریحگاه های روستایی نیز شاهد کاهش تردد در این مناطق بودیم.

فرماندار کرمانشاه با اشاره به ادامه طرح فاصله گذاری اجتماعی تا بیستم فروردین ماه ابراز داشت: تا بیستم فروردین ماه همچنان در ورودی های اصلی شهر نمایندگان فرمانداری، نیروی انتظامی، راهداری و پلیس راهور حضور خواهند داشت و ورودی های پارک ها، مناطق تفریحی و تفرجگاه ها مسدود خواهد بود.در روز بیستم فروردین ماه پس از بررسی های لازم توسط ستاد ملی مقابله با کرونا ادامه و یا اتمام طرح فاصله گذاری اجتماعی اعلام خواهد شد.

رنجبر در پایان خاطر نشان کرد: همکاری صنوف مختلف در تعطیلی واحدهای صنفی خود بسیار مطلوب بوده و امیدواریم این تعطیلی همچنان ادامه داشته باشد. در این ایام در برخی از مناطق بازارهای کوچکی شکل گرفته بود که با پیگیری های اتاق اصناف، بازرسان اتاق اصناف و سازمان صنعت، معدن و تجارت و همچنین اداره اجرائیات شهرداری این بازارها نیز به تعطیلی کشیده شد.

 
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار