رییس پلیس راه استان از ممنوعیت تردد انواع کامیون در همه راه‌های کرمانشاه خبر داد و گفت: این ممنوعیت برای امروز (چهارشنبه - ۱۳ فروردین) اعمال می‌شود.
کد خبر: ۸۳۵۴۵۸
تاریخ انتشار: ۱۳ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۱:۰۵ 01 April 2020

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ "محمد حیدری" اظهار داشت: این ممنوعیت شامل کامیون‌های حامل مواد فاسدشدنی و سوختی نمی‌شود.
 
وی ادامه داد: رانندگانی که نسبت به ابن موضوع بی توجه باشند علاوه بر اعمال جریمه ۵ میلیون ریالی، یک ماه نیز در توقیف پلیس خواهند بود.
 
سرهنگ حیدری تصریح کرد: از دیگر محدودیت‌های روز طبیعت، ممنوعیت توقف در حاشیه راه هاست و پلیس در صورت مشاهده حتما نسبت به اعمال قانون اقدام خواهد کرد.
 
رئیس پلیس راه استان کرمانشاه یادآوری کرد: این محدودیت‌ها در راستای تصمیمات ستاد ملی مقابله با کرونا و به منظور قطع زنجیره انتقال کرونا انجام می‌شود.
 
وی همچنین با اشاره به جدیت پلیس در راستای اجرای مصوبات ستاد ملی مقابله با کرونا، از عموم مردم خواست تا در خانه بمانند و از حضور در جاده‌ها خودداری کنند.
 
سرهنگ حیدری در پایان گفت: تا روز گذشته و در طرح فاصله گذاری اجتماعی، پلیس راه نسبت به توقیف ۱۶ دستگاه خودرو، اعمال قانون برای ۱۷۲ خودروی دیگر و عودت ۸۸۰ دستگاه خوردو به محل اقامت خود اقدام کرده است.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار