خلیل حیدری در گفتگو با تابناک:
مدیرکل گمرکات استان کرمانشاه گفت: با توجه به شیوع ویروس کرونا ۴ مرز استان کرمانشاه بسته و تنها مرز پرویزخان صرفا برای ترانزیت کالا باز می باشد.
کد خبر: ۸۳۵۲۹۶
تاریخ انتشار: ۱۲ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۶:۳۰ 31 March 2020

خلیل حیدری در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه ضمن اشاره به اینکه مرزهای خسروی، سومار، شیخ صله و شوشمی به دلیل جلوگیری از شیوع ویروس کرونا بسته است اظهار داشت: تنها مرز پرویزخان در استان کرمانشاه باز بوده و فقط جهت صادرات و ترانزیت کالا اجازه عبور داده می شود.

وی خاطر نشان کرد:هیچ ایرانی اجازه خروج از مرزها را ندارد و با توجه به این مسئله مسافران ایرانی نیز قاعدتا نمی تواند از کشور عراق کالایی را خریداری کرده و وارد کشور کنند.

مدیرکل گمرکات استان کرمانشاه با بیان اینکه روزانه حدود ۱۱۰۰ کامیون از مرز پرویزخان عبور می کننید بیان کرد: مرز پرویزخان اولین مرز زمینی فعال در صادرات کشور بوده که همچون ایام منتهی به سال جدید، در تعطیلات نوروز فعال بوده است.

وی در پایان خاطرنشان کرد: پرسنل ما به صورت جهادی در مرز فعال بوده و آماده انجام امورات گمرکی هستند. امیدواریم این ویروس منحوس از جهان و کشور ایران رخت بربندد و ما به عنوان خادمین مردم تاثیر به سزایی در جهش اقتصادی داشته باشیم.

 
 
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار