سخنگوی ستاد مدیریت و مقابله با کرونا استان کرمانشاه با اشاره به کنترل دقیق ورودی‌های استان، از برگشت دادن ۷۹۳۷ خودروی غیربومی به شهر‌های مبدا خبر داد.
کد خبر: ۸۳۵۲۴۹
تاریخ انتشار: ۱۲ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۳:۲۰ 31 March 2020

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل از ایسنا،مسعود بهرام نژاد ، با اشاره به شروع طرح فاصله گذاری اجتماعی در استان در روزهای اخیر، گفت: با توجه به ممنوعیت تردد خودروهای غیربومی در این طرح، 480 نفر در 23 گیت ورودی استان مستقر شده و در سه شیفت کاری ورود خودروها به استان را کنترل می‌کنند.

وی خاطرنشان کرد: برای کنترل هرچه بهتر محورهای ورودی استان، تا به امروز 58 محور مواصلاتی در سطح استان به طور کامل مسدود شده است.

بهرام نژاد افزود: در راستای اجرای این طرح تا پایان روز گذشته، 7937 خودروی غیربومی به شهرهای مبدا برگشت داده شدند.

این مسئول خاطرنشان کرد: همچنین تا پایان روز گذشته 144 خودروی غیربومی در استان توقیف شده و 228 خودرو نیز مشمول جریمه 500 هزار تومانی شدند.

سخنگوی ستاد مدیریت و مقابله با کرونا استان کرمانشاه با اشاره به همکاری خوب اصناف در اجرای این طرح گفت: در این بین 141 واحد صنفی تا پایان روز گذشته به دلیل تخلف از قوانین مقابله با کرونا پلمب شدند.

وی با اشاره به تامین مطلوب کالاهای اساسی مردم گفت: کالاهای اساسی در مراکز خرید موجود است و نگرانی در این زمینه نیست.

بهرام نژاد در ادامه با اشاره به در پیش بودن روز "سیزده بدر" از مردم خواست تا در این روز در خانه مانده و از رفتن به دامن طبیعت خودداری کنند.

این مسئول با اشاره به تشدید اقدامات مقابله ای شیوع کرونا در این روز، گفت: در این روز خروج افراد از شهرها و روستاها ممنوع است و تفرجگاه‌ها و تمامی فضاهای سبز شهری نیز در این روز تعطیلند و از مردم می خواهیم در این روز در خانه بمانند و بدانند که تمام این سخت‌گیری‌ها برای حفظ سلامت و جان آنها است.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار