فرماندار سمنان گفت: شهروندان با ماندن در خانه و پرهیز از بیرون رفتن در روز طبیعت در قطع زنجیره انتقال ویروس کرونا در این شهرستان کمک کنند.
کد خبر: ۸۳۵۱۸۹
تاریخ انتشار: ۱۲ فروردين ۱۳۹۹ - ۰۰:۰۲ 31 March 2020

به گزارش تابناک سمنان: سید عباس دانایی فرماندار سمنان گفت: محدودیت تردد و ممنوعیت خروج از شهر سمنان به سمت مهدیشهر از بعدازظهر دوازدهم فروردین به منظور جلوگیری از شیوع ویروس کرونا و قطع زنجیره انتقال اجرا می‌شود.

او افزود: مرد شهر سمنان معمولا در روز دوازدهم و سیزدهم فروردین به سمت طبیعت مهدیشهر می‌روند و امسال به منظور جلوگیری از ایجاد تجمع و ازدحام جمعیت ممنوعیت خروج از شهر سمنان به مهدیشهر اعمال می‌شود.

فرماندار سمنان ابراز داشت: با همکاری نیروی انتظامی، دهیاران و دیگر ارگان‌های مرتبط به منظور جلوگیری از شیوع ویروس کرونا اجازه اتراق به خانواده‌ها در روز طبیعت در جنوب شهر سمنان نیز داده نمی‌شود.

عباس دانایی بیان کرد: به منظور قطع زنجیره انتقال ویروس کرونا اجازه هیچ گونه تجمع و اتراق به خانواده‌ها در باغ‌ها و مزرعه‌های جنوب شهر سمنان نیز داده نمی‌شود.

او گفت: اتراق و نصب چادر در بوستان‌های این شهر نیز به منظور قطع زنجیره انتقال ویروس کرونا ممنوع بوده و با افراد خاطی برخورد می‌شود.

دانایی یادآور شد: تلاش‌ها برای مهار و قطع زنجیره انتقال ویروس کرونا زمانی به نتیجه می‌رسد که شهروندان ماندن در خانه و عمل به توصیه‌های بهداشتی را جدی بگیرند.

ضدعفونی کردن شهر‌های استان سمنان و حتی تعدادی از روستا‌ها توسط نیرو‌های شهرداری، سپاه و گروه‌های مردمی هم چنین کنترل ورود و خروج با شهر‌ها با تب سنجی و غربالگری از برنامه‌های مهمی است که این روز‌ها شهروندان شاهد اجرای آن در مبارزه با کرونا هستند.

شیوع ویروس کرونا اواخر دسامبر گذشته (آذر/دی) از کشور چین آغاز شد و تاکنون هزاران نفر در چین و سایر کشور‌ها به این ویروس مبتلا شدند و هزاران نفر بر اثر این بیماری جان خود را از دست داده‌اند.

این بیماری، قابل پیشگیری است و به‌راحتی و با راهکار‌های ساده می‌توان از شیوع و ابتلا به این بیماری جلوگیری کرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار