نشست هم اندیشی معاون استاندار و فرماندار مشهد مقدس وشهردار منطقه 10 با حضور معاونین و روسای ادارات این منطقه برگزار شد. 
کد خبر: ۸۳۵۰۹۰
تاریخ انتشار: ۱۱ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۷:۳۰ 30 March 2020

به گزارش تابناک رضوی به نقل از روابط عمومی منطقه 10، سیدمحمدرضا هاشمی معاون استاندار وفرماندار مشهد مقدس در این جلسه ضمن ابراز رضایتمندی از اقدامات انجام شده به منظور پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا در منطقه 10، بر لزوم جلب مشارکت بیشتر شهروندان در این راستا تاکید ویژه ای کرد.

 

وی با بیان اینکه با مشارکت ارگان های مختلف تاکنون بالغ بر یک میلیون و پانصد هزار ماسک تهیه و توزیع شده است، اظهار کرد: علاوه بر اقدامات انجام شده ، باحضور گروهای جهادی و نیروهای ارتش، هلال احمر و بسیج در 102 نقطه شهرمشهد طرح تب سنجی و غربالگری درحال اجرا است.

 

معاون استاندار و فرماندار مشهد مقدس ادامه داد: خوشبختانه با رعایت اقدامات پیشگیرانه و اطلاع رسانی های لازم، ورود زائرین به شهرمشهد مقدس تا 90درصد کاهش داشته است که این موضوع نشان دهنده همکاری قابل قبول مردم با دستگاه های اجرایی میباشد.

 

هاشمی با تاکید بر لزوم اعمال محدودیت های شدید در روز 13فروردین، افزود: طبق مصوبه شورای تامین استان ،رفت وآمد شهروندان در این روز کنترل خواهد شد که این موضوع از طرق راه های ارتباطی مختلف به شهروندان اطلاع رسانی خواهد شد و قابل ذکراست با متخلفین نیز برخورد خواهد شد.

 

وی تصریح کرد: حائز اهمیت است  به منظور جلوگیری از حضور شهروندان در بوستان ها و فضای سبز که می تواند موجب شیوع موج جدیدی از بیماری شود، نیروهای مدیریت شهری از ساعت 6صبح 13فروردین در بوستان ها حاضر شده و در طول روز از ورود شهروندان ممانعت به عمل آورند.

 

مهندس احمد حافظ شهردار منطقه 10مشهد مقدس نیز در این نشست، ضمن ارائه گزارشی از اقدامات و فعالیت های این منطقه در موضوع پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا، بر ضرورت خدمت رسانی شایسته به شهروندان به ویژه در محدوده های کمتر برخوارد تاکید کرد.

 

 

وی با بیان اینکه بیش 4هزار بنر اطلاع رسانی و 6هزار  بروشور آموزشی و پیشگیرانه در راستای مقابله با ویوس کرونا در سطح منطقه نصب شده است، گفت: همچنین 110 بنر به منظور ممانعت از ورود شهروندان به بوستان های سطح منطقه نصب شده  و برخی از بوستان های بزرگ منطقه مانند نیلوفر آبی، شاهد و... نیز به وسیله نوارخطر محصور شده است.

 

شهردار منطقه 10 مشهد مقدس با بیان اینکه محدودیت های ویژه روز 13فروردین از طریق نصب بنر، ارسال پیامک، اطلاع رسانی در فضای مجازی و... به شهروندان منطقه اعلام می گردد، افزود: به منظور حفظ سلامت شهروندان ، قطعا از ورود به بوستان ها در روز طبیعت جلوگیری خواهد شد.

 

حافظ تاکید کرد: بهترین و مطمئن ترین راه پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا در خانه ماندن است، به همین منظور از تمامی شهروندان در خواست میکنم تا با رعایت این موضوع به قطع زنجیره ویروس کرونا کمک نمایند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار