فرمانده یگان حفاظت منابع طبیعی استان کرماشاه از ابلاغ دستورالعمل تشدید حفاظت هسته منابع طبیعی در تعطیلات نوروز ۱۳۹۹ و روز طبیعت در کشور خبر داد.
کد خبر: ۸۳۴۴۶۰
تاریخ انتشار: ۰۹ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۴:۳۵ 28 March 2020

به گرارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل ازروابط عمومی منابع طبیعی استان کرمانشاه،سرهنگ علی صفا کرمی با اشاره به اینکه همانند سال‌های گذشته دستورالعمل تشدید حفاظت هسته منابع طبیعی در ایام چهارشنبه‌سوری، تعطیلات نوروز 1399 و روز طبیعت را در دستور کار خود داشته و داریم

سرهنگ کرمی با اشاره به اینکه تمامی فرماندهان یگان در ایام نوروز در شهرستان ها حضور خواهند داشت، تصریح کرد: تلاش می شود تا از فرصت‌طلبی سودجویان که از ایام تعطیل برای تخلف استفاده می‌کنند، جلوگیری کنیم.

فرمانده یگان حفاظت منابع طبیعی کشور با اشاره به تعامل مثبت با مسئولین انتظامی و دادستان‌ها در استان‌و شهرستان‌ها، یادآور شد: دریافت مجوزهای قانونی برای برخورد در سطح کشور سبب برخوردهای قاطع‌تری در این زمینه خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه شماره ۱۵۰۴ مانند سال‌های گذشته به صورت شبانه‌روزی در سراسر استان‌ها آماده دریافت اخبار و اطلاعات مردمی در حوزه منابع طبیعی است، گفت: با توجه به تاکید بر خانه ماندن خانواده‌ها به خاطر پیشگیری از بیماری کووید 19، نوروز 99، حضور افراد در جنگل‌ها و مراتع نسبت به سال های دیگر متفاوت خواهد بود.

سرهنگ کرمی در پایان اضافه کرد سرکشی به پاسگاه های تحت نظر یگان جهت بررسی عملکرد نیروهای کشیک گشت و مراقبت در ایام نوروز و همچنین بررسی عملکرد آنان در ارتباط یا ماموریت های مرتبط با یگان در سراسر استان انجام و اکیب های گشت زنی ما به صورت شبانه روزی فعال و با هر گونه تخلف و تجاوز به اراضی ملی برخورد قاطعی انجام خواهد گرفت.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار