مدیرعامل شرکت آبفای ایلام ؛
مدیرعامل شرکت آبفای ایلام گفت: روزانه بیش از ۱۰ هزار لیتر آب ژاول در تصفیه خانه آب ایلام تولید و دستگاه‌های اجرایی می‌توانند با مراجعه به تصفیه خانه آب ایلام واقع در کمربندی شرقی ایلام به طور رایگان نسبت به تحویل آب ژاول اقدام کنند.
کد خبر: ۸۳۴۱۸۷
تاریخ انتشار: ۰۸ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۷:۴۵ 27 March 2020

 به گزارش تابناک ایلام؛افشین مظاهری اظهار کرد: در راستای کمک رسانی برای ضدعفونی معابر و اماکن عمومی این شرکت بیش ۲۰ هزار لیتر آب ژاول به طور رایگان در اختیار دستگاه‌های اجرایی قرار داده است.

وی افزود: روزانه بیش از ۱۰ هزار لیتر آب ژاول در تصفیه خانه آب ایلام تولید و دستگاه‌های اجرایی می‌توانند با مراجعه به تصفیه خانه آب ایلام واقع در کمربندی شرقی ایلام به طور رایگان نسبت به تحویل آب ژاول اقدام کنند.

وی بیان کرد: این شرکت تا پایان کنترل بیماری ویروس کرونا آماده همکاری با دستگاه‌های اجرایی برای تامین مایع ضدعفونی آب ژاول است.

مدیر عامل آبفای استان همچنین از افزایش مصرف آب آشامیدنی در استان پس از انتشار ویروس کرونا خبر داد و تاکید کرد: در شرایط کنونی مهمترین کالای مورد نیاز مردم برای انجام مراقبت‌های بهداشتی آب است، لذا از مردم تقاضمندیم به مدیریت صحیح مصرف آب نیز توجه کافی داشته باشند./ع

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار