مدیرکل بحران استان قم:
مدیرکل مدیریت بحران استان قم خسارت‌های واردشده به استان قم را جزئی اعلام کرد و گفت: در حال جمع‌بندی نهایی از شرایط ایجادشده هستیم اما خوشبختانه استان با مشکل جدی روبه‌رو نشده و تمهیدات لازم به‌موقع اندیشیده شده است.
کد خبر: ۸۳۳۴۶۳
تاریخ انتشار: ۰۵ فروردين ۱۳۹۹ - ۰۲:۲۲ 24 March 2020

به گزارش تابناک قم، محسن اروجی، با اشاره به بارش باران در 24 ساعت گذشته در شهر قم اظهار داشت: با توجه به ‌پیش‌بینی بارش باران بیش از 50میلی‌متر در استان قم، شهرداری‌ها، دهداری‌ها، بخشداری‌ها، پلیس‌راه و راهداری در استان قم در آماده‌باش کامل هستند.

وی از رفع آب‌گرفتگی‌ها در سطح شهر خبر داد و افزود: در شب گذشته به‌علت بارش باران شدید بعضی از مناطق دچار آب‌گرفتگی شدند که با کمک شهرداری و شرکت آب و فاضلاب مشکلات گزارش‌شده در سطح شهر رفع شده است.

مدیرکل مدیریت بحران استان قم خسارت‌های واردشده به استان را جزئی اعلام کرد و گفت: در حال جمع‌بندی نهایی از شرایط ایجادشده هستیم اما خوشبختانه استان با مشکل جدی روبه‌رو نشده و تمهیدات لازم به‌موقع اندیشیده شده است.

وی به جزییات حادثه نشست زمین در میدان کشاورز نیز اشاره و تصریح کرد: نشست زمین در ساعت 1 و 19 دقیقه بامداد در نزدیکی میدان کشاورز رخ داد که با حضور به‌موقع نیروهای آتش‌نشانی، اورژانس و شهرداری عملیات امداد و نجات به‌موقع انجام شد.

اروجی ادامه داد: خوشبختانه دو نفر از سرنشینان یکی از خودروها نجات پیداکرده و به بیمارستان منتقل شدند اما متأسفانه سه سرنشین خودرو نخست به علت شدت آسیب وارده در محل حادثه فوت کردند.

وی با تأکید بر آماده‌باش تمام نیروهای امداد و نجات در سطح استان خاطرنشان کرد: قم در شرایط بحرانی مبارزه با ویروس کرونا بوده و از مردم درخواست داریم از انجام سفرهای غیرضروری چه در سطح شهر و چه خارج از استان خودداری کنند.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار