پیام نوروزی استاندار آذربایجان غربی
استاندار آذربایجان غربی گفت:تمامی امکانات کشور برای مهار کامل این بیماری بسیج شده است.
کد خبر: ۸۳۲۶۶۱
تاریخ انتشار: ۰۱ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۳:۳۴ 20 March 2020

به گزارش تابناک آذربایجان غربی، در بخشی از پیام نوروزی استاندار آذربایجان غربی آمده است:

بسم الله الـرحمن الـرحیم
یا مقلب القلـــوب و الابصــار
و یا مدبــر اللیـــل و النهـــــار
و یا محول الحول و الاحوال
حول حالنا الی احسن حال

حلول سال نو و بهار پر طراوت که نشانه قدرت بی انتهای الهی است و تجدید حیات طبیعت را خدمت مردم شریف آذربایجان غربی تبریک عرض میکنم.

سال 1398با تمام فراز و نشیب ها به پایان رسید و متاسفانه سال گذشته سالی پر از حوادث ناگوار و ناراحت کننده برای مردم شریف بود.

در شروع سال وقوع سیل، 25 استان کشور را درگیر خود کرد ،حوادث ناگوار آبان ها و تشدید تحریم های و به وجود آمدن مشکلات اقتصادی برای مردم ،سقوط هواپیمایی اوکرایی،شهادت سردار  دل ها حاج قاسم سلیمانی توسط رژیم تروریستی و شیوع بیماری کرونا که زندگی اجتماعی،فرهنگی،سیاسی و اقتصادی مردم را با مشکلات زیادی روبرو کرده بخشی از این اتفاقات ناگوار بود.

علی رغم اینکه سال 98 سالی ناگواری بود ولی آذربایجان غربی از نظر توسعه شاخص های اقتصادی خوشبختانه در جایگاه خوبی قرار گرفت.

رشد سرمایه گذاری قابل توجه ،کاهش نرخ بیکاری،صادرات بی نظیر در کشور،رتبه برتر کسب و کار جزو مهمترین خبرها در سال 98 بودند.

مهمترین برنامه ها در ماه پایانی اسفند و اوایل سال جدید مبارزه با شیوع بیماری کرونا است که اگر ما نتوانیم این بیماری را کنترل کنیم ،متاسفانه ماه های زیادی زندگی سیاسی،اقتصادی،اجتماعی و فرهنگی را تحت تاثیر قرار خواهد داد،بنابراین تمامی امکانات کشور برای مهار کامل این بیماری بسیج شده است.

ان شاءالله با همکاری مردم بتوانیم از شیوع گسترده این ویروس ناخوانده جلوگیری کنیم.

ما در روزهای ابتدایی شیوع این بیماری مشکلات زیادی داشتیم ،کمبود تجهیزات برای کادر پزشکی و مسائل دیگر که خوشبختانه الان مدیریت شده و روز به روز شرایط از نظر  تجهیزات برای کادر درمانی و بهداشتی که این روزها به عنوان جهاد گران سلامت شناخته شده اند بهتره شده است.

امیدواریم طی روز های آینده تجهیزات بیشتری در اختیار مردم عزیزان قرار دهیم.

در سال 1399،برنامه های اصلی استان ،ارتقاء شاخص های توسعه ای ،آسفالت راه های روستایی ،کاهش نرخ بی سوادی،تکمیل پروژه های عمرانی نیمه تمام است.

امیدوارم با همت دولت،همکاری مردم و همت مدیران سال 99 را متمایزتر از سال 98 به پایان برسانیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار