صندوق قرض‌الحسنه توسعه عصر شمال بابل با اهداء ۴۰ کپسول اکسیژن یکی از اساسی ترین نیازهای بیمارستان های بابل، سهم خود را در شکست ویروس کرونا ادا کرد.
کد خبر: ۸۳۲۴۹۷
تاریخ انتشار: ۲۹ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۴:۰۳ 19 March 2020

با توجه به تعداد زیاد بیماران بستری مشکوک به کرونا در بیمارستان های تابعه دانشگاه علوم پزشکی بابل به خصوص در بخش مراقبت های ویژه کپسول اکسیژن یکی از اساسی ترین نیازهای این روزهای شهرستان بابل می باشد.

صندوق توسعه عصر شمال که در چند مرحله کمک های خیرخواهانه خود را اعم از ۱۲۰ هزار عدد دستکش لاتکس به مراکز درمانی بابل اهداء کرده بود در جدید ترین کمک های خود ۴۰ کپسول اکسیژن ۴۰ لیتری به ارزش ۶۰۰ میلیون ریال به بیمارستان آیت الله روحانی بابل اهداء کرد.

خیرین بابل تاکنون مبلغ ۲۰ میلیارد ریال کمک های نقدی و غیر نقدی خود را به ستاد مردمی مبارزه با کرونا در شهرستان بابل اهداء کردند.

شماره کارت «۶٠۳۷۹۹۷۵۹۹٠۹۶۱۸۸» با عنوان «ستاد مردمی مبارزه با کرونا» در بابل آماده دریافت کمک‌های مردمی است.

شهرستان بابل دروازه ورودی بیماری کرونا به مازندران بود و با شناسایی ۲ شهروندی که به قم سفر داشتند و قرنطینه کردن آنها در بیمارستان ، شیپور ورود کرونا به مازندران را به صدا در آوردند.

بر اساس آخرین گزارش دانشگاه علوم پزشکی بابل، تاکنون بیش از یک هزار نفر بیمار مشکوک به کرونا در بیمارستان های تابعه دانشگاه علوم پزشکی بابل به ثبت رسید که تست ۲۵۰ بیمار کرونایی در این شهرستان مثبت اعلام شد و هم اکنون ۴۰۰ بیمار مشکوک به کرونا در بیمارستان های بابل بستری می باشند.

شهرستان ۵۳۱ هزار نفری بابل از هفته گذشته در وضعیت قرمز قرار گرفت و از مردم خواسته شد برای شکست کرونا از خانه خارج نشوند.

هفت بیمارستان آموزشی درمانی هم اکنون زیر نظر دانشگاه علوم پزشکی بابل خدمات درمانی مورد نیاز را به بخشی از مردم مازندران ارائه می دهد.

این بیمارستان ها شامل آیت الله روحانی ، شهید یحیی نژاد ، شهید بهشتی ، بیمارستان ۱۷ شهریور مرزیکلا ، بیمارستان کودکان امیرکلا ،مرکز ناباروری فاطمه الزهرا و همچنین بیمارستان پرتو درمانی شهید رجایی بابلسر است.

ایرنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار