فوری
سردار "مهدی انصاری : سال گذشته پس از وقوع سرقت طلافروشی در شهر لنده و همچنین سرقت از طلافروشی شهر قلعه رئیسی در سال جاری ، موضوع به طور جد در دستور کار پلیس استان قرار گرفت.
کد خبر: ۸۳۱۴۹۹
تاریخ انتشار: ۲۶ اسفند ۱۳۹۸ - ۰۸:۴۴ 16 March 2020

سال گذشته در چنین روزهایی اعلام شد که دو جوان موتور سوار با حمله مسلحانه به یک طلافروشي در لنده دست به سرقت زدند.در این سرقت ، سارقین با شلیک هوایی پس از سرقت از طلا فروشی از محل گریختند.
سارقین که دو مرد بودند، سوار بر موتور به صورت مسلحانه اقدام به سرقت کردند.دوربين هاي مداربسته در طلافروشي و مغازه های همجوار فعال بود و گفته مي شود مقداری طلااز اين جواهر فروشي سرقت شده است.
پس از اعلام این سرقت سردار مهدی انصاری اعلام کرده بود که مطمئنا این سارقان را شناسایی و دستگیر خواهیم کرد. حال پس از گذشت حدود 1 سال این سارقان در دام پلیس کهگیلویه و بویراحمد گرفتار شدند.
فیلم لحظه سرقت از طلافروشی در لنده
 
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، سردار "مهدی انصاری" فرمانده انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد در گفتگو باپایگاه خبری پلیس گفت :  سال گذشته پس از وقوع سرقت طلافروشی در شهر لنده و همچنین سرقت از طلافروشی شهر قلعه رئیسی در سال جاری ، موضوع به طور جد در دستور کار پلیس استان قرار گرفت.

وی افزود : در این مدت کارآگاهان پلیس آگاهی و ماموران پلیس اطلاعات و امنیت عمومی استان ، درصدد شناسایی و دستگیری سارقان بودند  که طی ۴۸ ساعت گذشته پس از انجام اقدامات فنی و اطلاعاتی و مستندات لازم به دست آمده،  سارقان تحت کنترل قصد داشتند در یکی از شهرستان های استان های همجوار مبادرت به سرقت طلا فروشی نمایند .

سردار انصاری خاطر نشان کرد : پلیس استان کهگیلویه و بویراحمد رخصت اقدام مجدد ( سرقت از طلافروشی در شهر بهبهان)  به آنان را نداد و طی چند عملیات جداگانه و غافلگیرانه در شهر بهبهان استان خوزستان و همچنین شهر لنده از توابع استان کهگیلویه و بویراحمد با هماهنگی مرجع مقتدر قضایی استان نسبت به دستگیری سارقان اقدام که در نهایت باند سارقان تحت تعقیب همگی دستگیر و به پلیس آگاهی استان دلالت داده شدند.

این مقام ارشد انتظامی در استان تصریح کرد :  این افراد سارق در بازجویی های اولیه به صراحت به انجام سرقت طلافروشی در شهر لنده و شهر قلعه رئیسی و همچنین برنامه‌ریزی برای سرقت طلافروشی در شهر بهبهان اعتراف و اقرار کردند که جزئیات خبر،  در گزارش‌های بعدی به آگاهی مردم استان خواهد رسید.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار