باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس در تازه‌ترین راهکار خود برای فرار از محرومیت از دستاویزی به نام کرونا استفاده می‌کنند.
کد خبر: ۸۳۱۱۴۰
تاریخ انتشار: ۲۵ اسفند ۱۳۹۸ - ۰۰:۰۰ 15 March 2020

به گزارش تابناک سمنان: باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس در روزهای اخیر ضرب‌الاجل فیفا برای پرداخت بدهی به شکایات بین‌المللی را از دست می‌دهند در حالی که هچگونه منبع مالی برای این پرداخت‌ها وجود ندارد و به زودی تیم‌های پرطرفدار پرسپولیس و استقلال با محرومیت‌های مشابه از سوی فیفا روبه‌رو می‌شوند.

 

تازه‌ترین راهکار این ۲ باشگاه، توسل به ویروس کرونا است و قصد دارند با این موضوع فیفا را مجاب کنند تا مهلت بیشتری برای پرداخت بدهی‌ها بدهد و دلیل آن‌ها هم موضوع اضطرار مبارزه با کرونا و تحت تاثیر قرار گرفتن شرایط اقتصادی، تجاری و بانکی است.

باشگاه استقلال با بیماری علی فتح‌الله‌زاده هنوز راهکاری برای پرداخت بدهی‌های کلان ندارد و از سوی دیگر بازیکنان نیز تهدید کردند در صورتیکه در پایان سال طلب خود را دریافت نکنند، تمرینات را تعطیل خواهند کرد.

این اتفاق علی فتح‌الله‌زاده را برای استعفا مجاب کرده است و این روزها مردی که عاشق استقلال است باید کلاه خود را بردارد و از این تیم فرار کند چرا که تبعات محرومیت بین‌المللی قطعا در کارنامه فتح‌الله‌زاده ثبت می‌شود هر چند که مسبب این بدهی‌ها مدیران سابق هستند.

در تیم رقیب هم شرایط بسیار دشوار است؛ بدهی سنگین به برانکو و چند بازیکن خارجی، استعفای ناگهانی انصاری‌فرد مدیرعامل این تیم و ... عواملی است که آژیر خطر را برای سرخ‌ها به صدا درآورده است.

امیدواریم این ویروس ناخوانده هرچه زودتر از کشور ما ریشه‌کن شود، اما به این موضوع فکر می‌کنیم که اگر کرونا نبود این مدیران بی‌لیاقت چه چیزی را بهانه محرومیت قرار می‌دادند و تا چه زمانی وزارت ورزش و جوانان خودش برای این ۲ تیم مدیر تعیین می‌کند و بعد از کلی بدهی به راحتی تیم را رها می‌کنند و نفر بعد باید میراث‌دار بدهی‌های فرد قبلی باشد و هیچ مرجعی هم به این نابسامانی رسیدگی نکند؟

هواداران میلیونی این ۲ تیم هر بار باید با تصمیمات همین مدیران بسازند و دست آخر هم یک مدعی‌العموم برای احقاق حقشان پیدا نشود و مدیران سابق در نقش کارشناس گندهای خودشان را گردن این و آن بیاندازند.

مدیران سرخابی از سال‌های قبل هر بار که بر مسند قدرت این ۲ تیم نشستند، ایرادهای دیگران را با وعده مدیریت مدرن به خورد هواداران دادند اما خودشان همان گندها را زدند و یک شبه فرار کردند تا با شهرت و پول‌های دریافتی چند صباحی دیگر روی قلب این هواداران خوش بگذرانند.

امیدواریم این بار وزارت ورزش و جوانان درمورد این مدیران کوتاه نیاید و تا ریال آخر خرج تراشی‌ها را پیگیری کند که البته باعث و بانی آن خود وزارت است و مدیون بیت‌المال خواهد بود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار