سرمربی تیم گل‌گهر سیرجان گفت: می‌توانیم بازی‌های باقی مانده لیگ را به صورت فشرده و حتی در یک ماه برگزار کنیم.
کد خبر: ۸۳۱۰۱۹
تاریخ انتشار: ۲۴ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۴:۴۸ 14 March 2020

 مجید جلالی در خصوص شرایط حال حاضر کشور و فوتبال ایران اظهار داشت: در قرنطینه هستیم و مجبوریم که این شرایط را بپذیریم، برای همه سخت است مخصوصاً برای ما که مدام مشغول کار و در زمین هستیم.

جلالی با اشاره به تعطیلی تمرینات گل‌گهر عنوان کرد: تمرینات تیم را تعطیل کرده‌ایم و منتظر جوابی از سازمان لیگ برای شروع مسابقات هستیم. فعلاً همه چیز در ابهام است و نمی‌دانیم که چه بگوییم و چکار کنیم، چون مشخص نیست که بازی‌ها چه زمانی شروع می‌شوند.

سرمربی تیم گل‌گهر در مورد فعالیت‌هایش در این تعطیلات اجباری، گفت: همین الان که با شما صحبت می‌کنم مشغول تماشای بازی خودمان با نفت آبادان هستم. بازی با استقلال را هم تماشا و اشکالاتی که داشتیم را بررسی کردم. از این فرصت باید استفاده کنیم و مشغول کار و انجام آنالیز هستیم تا اشکالات کارمان را پیدا کنیم. فوتبال هم تعطیل شده و حتی نمی‌توانیم از تلویزیون مسابقه‌ای را تماشا کنیم. ضمن اینکه در کنار خانواده هستم و شاید این حضور طولانی من در خانه برای آن‌ها تعجب آور باشد و به نوعی برای آنها توفیق اجباری شده است!(با خنده)
وی در خصوص اینکه آیا نگران از دست رفتن شرایط آمادگی بازیکنان در این ایام تعطیل نیست،‌ اظهار داشت: الان در موقعیتی هستیم که موضوعات ابهام‌آمیز زیاد است و این مساله برای ما درگیری فکری و ذهنی ایجاد می‌کند. ما سختی‌های زیادی کشیدیم تا تیم از سبکی به سبک دیگری برسد و در واقع یک شرایط بهتری پیدا کند و نگران حفظ این شرایط هستیم. تیم در اختیار ما نیست اما به هر حال تمهیداتی داریم که از راه دور آمادگی بدنی و ذهنی بازیکنان را کنترل کنیم. خود بازیکنان هم تعهد خیلی خوبی نسبت به کارشان و آمادگی که به دست آورده‌اند دارند. آنها به صورت انفرادی تمرینات‌شان را انجام می‌دهند و هر روز فیلم‌هایی از تمرینات‌شان را در اختیار کادرفنی قرار می‌دهند.

جلالی در مورد اینکه برگزاری مسابقات لیگ در هاله‌ای از ابهام قرار دارد و صحبت‌های زیادی در خصوص چگونگی اتمام لیگ امسال مطرح شده، عنوان کرد: مواردی که الان مطرح می‌شود در واقع استنباط افراد است. وقتی کاری انجام می‌دهید باید به گونه‌ای باشد که از دید تمام ذینفع‌ها معقول باشد. مگر می‌شود برای تعیین تکلیف تیم‌های سقوط کننده فقط بین 4 تیم آخر پلی‌آف برگزار کرد؟ در حالیکه هر 8تیم پایین جدول ممکن است با بازی‌های باقی مانده بین تیم‌های سقوط کننده قرار بگیرند.

وی با اشاره به تیم‌های بالای جدول ادامه داد: در مورد تیم‌های بالای جدول هم همین‌طور است و رقابت بالای جدول هم ممکن است 12 تیم را درگیر کند. اینها راهکار خوبی نیست. می‌توانیم 9 بازی باقی‌مانده را به صورت فشرده برگزار کنیم که تقویم سال بعد هم خیلی آسیب نبیند، یا اینکه کلاً بازی‌های این فصل را ندیده بگیریم و بگوییم از فصل بعد بازی‌ها دوباره شروع شوند که این هم که کار متعارفی نیست و غیرمنطقی است. 9 بازی بیشتر باقی نمانده و به نظرم می‌شود آنها را به صورت فشرده و حتی در یک ماه برگزار کرد. البته این کار تبعاتی هم دارد اما به هر حال در شرایط عادی نیستیم و نمی‌توانیم همه جوانب را در نظر بگیریم.

 

فارس

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار