رسول پناه سرپرست جدید سرخ‌ها کار سختی در ادامه راه مدیریت پرسپولیس دارد، راهی که مطمئناً اولین و مهم‌ترین چالش آن تعداد مالی باشگاه پرسپولیس است‌.
کد خبر: ۸۳۰۹۶۸
تاریخ انتشار: ۲۴ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۱:۳۵ 14 March 2020
زوج حاجی و فرهاد استقلال را به اوج می رساند/ مأموریت غیرممکن

رسول پناه سرپرست جدید سرخ‌ها کار سختی در ادامه راه مدیریت پرسپولیس دارد، راهی که مطمئناً اولین و مهم‌ترین چالش آن تعداد مالی باشگاه پرسپولیس است‌.

مهم‌ترین عناوین روزنامه‌های ورزشی صبح امروز -شنبه ۲۴ اسفند - را در بسته خبری روزنامه‌های ورزشی ایمنا می‌خوانید:


"خبرورزشی" با عنوان "قهرمان ما پزشکان و پرستاران هستند" به اظهارات علی کریمی بعد از کمک‌های انسان دوستانه او به بیمارستان‌های گیلان پرداخت، کریمی که همواره در کنار مردم قرار گرفته است و حالا در روزهای شیوع بی رویه کرونا نیز دوباره دین خود را به مردم ایران ادا کرد.


"گل" با عنوان"زوج حاجی و فرهاد استقلال را به اوج می‌رساند" به اظهارات حنیف عمران زاده مدافع سابق استقلال پرداخت، کسی که با استقلال چندین قهرمانی لیگ را تجربه کرد و حالا امیدوار است با سرمربیگری همبازی قدیمی او در استقلال یعنی فرهاد مجیدی آبی‌ها به روزهای اوج خود در اواخر دهه هشتاد برگردند.


"فرهیختگان ورزشی" با عنوان "حاضر برگردم اما مدیر نمی‌شوم" به اظهار نظر جالب کفاشیان در خصوص وضعیت فعلی فدراسیون فوتبال پرداخت، کفاشیان البته کسی است که کی‌روش را به فوتبال ایران آورد و حالا می‌گوید می‌تواند به عنوان یار کمکی در کنار فدراسیون باشد ولی دیگر مدیر نمی‌شود.


"هدف" با عنوان "حالا چه وقته چیپ زدنه یحیی" نسبت به امتداد برگزاری تمرین‌های پرسپولیس اعتراض کرد و این وضعیت را با تمرینات تیم بارسلونا مقایسه کرد که بعد از تعطیلی لالیگا هرگز تمرین نکرد اما یحیی و پرسپولیس همچنان به تمرینات خود ادامه می‌دهند.


"ایران ورزشی" با عنوان"مأموریت غیرممکن" به وضعیت سیاه باشگاه پرسپولیس و مسئولیت سخت رسول پناه سرپرست جدید این باشگاه پرداخت، کسی که در اولین گام باید به تعهدات مالی باشگاه پرسپولیس نسبت به کالدرون و برانکو عمل کند، کاری که انجام آن اگرچه سخت است اما غیرممکن نیست.


"پیروزی" با عنوان"تمرینات پرسپولیس تا اطلاع ثانوی تعطیل شد" از تعطیلی کلی تمرینات باشگاه پرسپولیس پرداخت، تیمی که در مقطعی شایعاتی در خصوص ابتلای یکی از بازیکنان آن به کرونا پخش شده بود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار