مشکلات مالی استقلال مربوط به نوع مدیریت است؛ هر مدیری که می‌آید با خود می‌گوید من که رفتنی‌ام، باقی‌اش می‌ماند برای بعدی‌ها! همین باعث می وشد که چنین اعداد و ارقامی به گوش ما برسد .
کد خبر: ۸۳۰۴۱۷
تاریخ انتشار: ۲۱ اسفند ۱۳۹۸ - ۲۰:۰۹ 11 March 2020

 با تعطیل شدن لیگ برتر فوتبال کشورمان به دلیل شیوع ویروس کرونا زمزمه هایی مبنی بر اعلام نام تیم فوتبال پرسپولیس به عنوان قهرمان این فصل از رقابتهای لیگ برتر به گوش می رسد .

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه ، محمد نوازی بازیکن اسبق استقلال گفت : مگر مسابقات محلات است که پرسپولیس را قهرمان اعلام کنند؟ حالا لیگ به دلیل مشکلاتی تعطیل شده است ولی این دلیل نمی شود که پرسپولیسی ها خود را قهرمان بدانند . البته باید بگویم برگزاری لیگ تا به حال چه سودی برای این فوتبال داشته که این برنامه ریزی جدید داشته باشد؟با جان بازیکنان و خانواده‌هایشان بازی کردن لذت بخش است؟
در مورد مشکلات استقلال هم باید بگویم که مشکلات مالی استقلال مربوط به نوع مدیریت است؛ هر مدیری که می‌آید با خود می‌گوید من که رفتنی‌ام، باقی‌اش می‌ماند برای بعدی‌ها! همین باعث می وشد که چنین اعداد و ارقامی به گوش ما برسد .
نوازی ادامه داد: در استقلال زیرآب مربی ایرانی را خوب می‌زنند ولی مربی خارجی را می‌برند هوا. مگر با مربی ایرانی قهرمان آسیا نشدیم؟ حالا بازهم به فکر مربی خارجی هستند .

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار